Két centi híján ötméteres, 2,12 méter széles óriás, amelynek 2,9 méteres tengelytávból adódó, hatalmas utasterén mindössze négy utas osztozik: az Italdesign daVinci valóban excentrikus, eklektikus autó, pont olyan, mint a névadó volt – legalábbis ezt a párhuzamot igyekszik hangsúlyozni az olasz dizájnház.
Két centi híján ötméteres, 2,12 méter széles óriás, amelynek 2,9 méteres tengelytávból adódó, hatalmas utasterén mindössze négy utas osztozik: az Italdesign daVinci valóban excentrikus, eklektikus autó, pont olyan, mint a névadó volt – legalábbis ezt a párhuzamot igyekszik hangsúlyozni az olasz dizájnház.
Fotó megosztása:
A klímavezérlés, az üzemmódválasztás, a parkolóradar és néhány további funkció külön érintőkapcsolót kapott, amelyeket a középkonzol Alcantara kárpitozása alá süllyesztettek be, így maga a felület válik kezelőszervvé. Ugyanezt a megoldást kapták a hátsó utasok a padlókonzolon kialakított klímavezérlő panelen.
A klímavezérlés, az üzemmódválasztás, a parkolóradar és néhány további funkció külön érintőkapcsolót kapott, amelyeket a középkonzol Alcantara kárpitozása alá süllyesztettek be, így maga a felület válik kezelőszervvé. Ugyanezt a megoldást kapták a hátsó utasok a padlókonzolon kialakított klímavezérlő panelen.
Fotó megosztása:
Az aszimmetrikus utastérben három monitor tájékoztat: az egyik a műszereket helyettesíti, egy másik a középkonzolon szolgálja ki a másodlagos funkciókat, egy harmadik pedig kifejezetten az első utast informálja.
Az aszimmetrikus utastérben három monitor tájékoztat: az egyik a műszereket helyettesíti, egy másik a középkonzolon szolgálja ki a másodlagos funkciókat, egy harmadik pedig kifejezetten az első utast informálja.
Fotó megosztása:
A mindössze 119 mm hasmagasságú daVinci elvileg tehát elektromos, de semmilyen műszaki adatot nem közölt róla a cég. Készülhet viszont belőle egy belső égésű motoros verzió is, azonos dizájnnal, de nyilván eltérő orrkialakítással. Az összkerékhajtású modell 4,0 V8-as motort kaphat, de ennél többet erről sem árul el az Italdesign.
A mindössze 119 mm hasmagasságú daVinci elvileg tehát elektromos, de semmilyen műszaki adatot nem közölt róla a cég. Készülhet viszont belőle egy belső égésű motoros verzió is, azonos dizájnnal, de nyilván eltérő orrkialakítással. Az összkerékhajtású modell 4,0 V8-as motort kaphat, de ennél többet erről sem árul el az Italdesign.
Fotó megosztása:
Az autó különleges formai megoldásait a technológia diktálja, az OLED fényszóróktól a villanymotorok miatt feleslegessé vált hűtőmaszkot kiváltó aerodinamikai elemig, amely az autó teljes elejét uralja, mint egynémely középmotoros szupersportkocsinál.
Az aszimmetrikus utastérben három monitor tájékoztat: az egyik a műszereket helyettesíti, egy másik a középkonzolon szolgálja ki a másodlagos funkciókat, egy harmadik pedig kifejezetten az első utast informálja.
A klímavezérlés, az üzemmódválasztás, a parkolóradar és néhány további funkció külön érintőkapcsolót kapott, amelyeket a középkonzol Alcantara-kárpitozása alá süllyesztettek be, így maga a felület válik kezelőszervvé. Ugyanezt a megoldást kapták a hátsó utasok a padlókonzolon kialakított klímavezérlő panelen.
A mindössze 119 mm hasmagasságú daVinci elvileg tehát elektromos, de semmilyen műszaki adatot nem közölt róla a cég. Készülhet viszont belőle egy belső égésű motoros verzió is, azonos dizájnnal, de nyilván eltérő orrkialakítással. Az összkerékhajtású modell 4,0 V8-as motort kaphat, de ennél többet erről sem árul el az Italdesign.