Fennállása 110 évében először alkalmaz turbómotort a Morgan. A BMW soros hathengeres erőforrása 340 lóerős, legnagyobb nyomatéka kerek 500 Nm. Ugyanakkor tiszta üzemű is, az egyik legtisztább a Morgan kínálatában – most, hogy az elektromos Three Wheelert jegelték, ez nem olyan nagy szám, de akkor is előrelépést jelent.
Az első soros hathengeres Morgan 4,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 270 km/óra. A váltó nyolcfokozatú automata, kézi opció nincs.
Bár a Plus Six pont úgy néz ki, mint bármely régi vágású Morgan, valójában teljesen egyedi fejlesztés; a manufaktúra büszke arra, hogy az alkatrészek kevesebb mint 1%-a egyezik más Morgan modellekével.
Teljesen új a vezetői környezet is, noha a dizájn és az anyaghasználat alapvetően nem változott. Módosult viszont az ergonómia, nőtt a lábtér és a tárolóhelyek is tágasabbak.
Az autó alapját egy új generációs, ragasztott alumínium platform alkotja, erre húzzák fel az elmaradhatatlan kőrisfa vázat.
A technológiát közel két évtizede tökéletesíti a Morgan, az új padlólemezen több mint három éven át dolgoztak, így könnyebb és merevebb, mint az eddigiek. A torziós merevség 100 százalékkal (!) nőtt, ugyanakkor mindössze 98 kilót nyom a nyers váz.
A tengelytáv 20 mm-rel nőtt, a lábtér viszont 20 centiméterrel nagyobb, miközben harmadával több cókmókot tudnak magukkal vinni az utasok.
Újak az ülések, merevebbek, könnyebbek és jobb visszajelzést adnak.
Az autó vászontetős, de kérhető hozzá leszerelhető keménytető is, többféle színben.