Talán a Lexus LF-1 tanulmány értelmezte hasonló szabadsággal a luxusautó fogalmát, mint a Lagonda All-Terrain Concept. A futurisztikus részletekre persze hiába számítunk: a kényeztető komfortülésekre, a hátraforgatható első fotelekre, az űrhajó-kezelőszervekre vagy a mágnesesen lebegő indítókulcsra.
Az ajtószerkezet is túlságosan bonyolultnak tűnik a sorozatgyártáshoz, illetve a mindennapi felhasználáshoz, bár a külön felnyíló tetőszegmens megkönnyítheti a be- és kiszállást – de senkinek nem kívánjuk, hogy esőben így kelljen megközelítenie az autó utasterét.
Ugyanakkor a teljesen sík padló valóság lehet, hiszen az autó fejlett elektromos hajtásláncot kap – ennek részleteiről egyelőre hallgat az Aston Martin, bár feltételezzük, hogy a RapidE fedélzetén bemutatott rendszer továbbfejlesztett változatát kaphatja meg a Lagonda szuper-SUV.
Jópofa ötleteket láthatunk hátul, a rejtett LED-es világítástól a kihúzható ülőpadig – végtére is brit luxusterepjáróról van szó, úgy illik tehát, hogy leülhessenek autójuk csomagtérperemére szendvicset majszolni, lóversenyt nézni, rókát vadászni.