Négykerék-hajtás, alternatív hajtástechnológiák, szabadidőjárművek: ezt az irányt jelölte ki magának a Mitsubishi, és nem kívánja erőforrásait szétforgácsolni sportos személyautókkal, nyilatkozta egy brit autós szaklapnak Rob Lindley, a márka nagy-britanniai ügyvezetője.

Nem épít több sportkocsit a Mitsubishi 1

Ez egybevág a márka idei genfi felhozatalával: a Mitsubishi Engelberg Tourer (képeinken) egy hatalmas, dupla villanymotoros, összkerékhajtású szabadidőjármű konnektoros hibrid hajtáslánccal, három üléssorral, az első tengelyen alkalmazott nyomatékvektor-szabályozással.

A 2,4 literes benzinmotor ismeretében vélhetően az Outlander PHEV hajtásláncáról vagy annak továbbfejlesztett változatáról lehet szó itt is, az elektromos hatótávolság 70 km. Emellett a megújult ASX crossover is megmutatta magát Genfben, továbbá az új L200-as pickup is itt volt először látható Európában.

Nem épít több sportkocsit a Mitsubishi 17

Plug-in hibrid gépkocsi, otthoni telepített akkumulátor, kétirányú töltő és napelemek: ebből áll a Dendo Drive House, a Mitsubishi új energiatakarékos otthon-koncepciója.

Szóval hiába számítunk a legendás sportmodellek visszatérésére: a Mitsubishi nem követi a Toyota példáját, hanem mindenét felteszi egyetlen (nyerő) lapra.