Egészen eddig mindig kétfős utastér és szinte nulla csomagtartó tartozott az irgalmatlan teljesítményhez, de ezen most változtatott a Koenigsegg. A Gemera utasterébe épp úgy fellendülő ajtókon keresztül lehet bejutni, mint a többi hiper- vagy megaautójukba, csak itt három méteres tengelytávon elfér négy sportülés. Meg négy képernyő, amiből kettő a tükröket helyettesíti, egy pedig a szokásos érintőképernyős központi rendszer.
Adtak a biztonságra, ezért az autó rettentően merev karbonmonocoque köré épül (ezért nincs szükség négy ajtóra és B oszlopra sem) és hat légzsák van a fedélzeten. Továbbá Isofix rögzítési pontok, hogy a gyerekülés is elhelyezhető legyen. Koenigsegg még nem volt ennyire felkészülve a mindennapi használatra. Több pohártartó, két vezeték nélküli telefontöltő, Apple CarPlay és wifi is van a a fedélzeten. Az ülések memóriahabosak, a klíma háromzónás, a szórakoztatásról pedig 11 hangszórós hifi gondoskodik.
Forradalmi a négyüléses megaautó ötlete, de a hajtáslánc is tartogat meglepetéseket. Nem a Koenigsegg V8-asát pakolják az autóba, hanem 800 V-os akksicsomag és három villanymotor (1100 ló) kerül az autóba. Mellé a Koenigsegg saját fejlesztésű, vezérműtengely nélküli (Freevalve) motorját szerelik. A Tiny Friendly Giantnek (apró, barátságos óriás) keresztelt motor 2 literes, 3 hengeres és 2 turbófeltöltő van rajta. Ennek teljesítménye önmagában 600 lóerő, ha E85-benzin keverékkel tankolják.
Tisztán villanyautóként is használható a Gemera, de ha mind az 1700 lóerő meglódítja az autót, akkor 1,9 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100-ra. Tulajdonképpen elég közel áll egy olyan teleporthoz, amiben egyszerre négyen változtathatnak helyet hirtelen. A 400 km/órás végsebességre képes családi autóból 300 darabot készítenek.