Mindössze tizenkét példányban készül (és már mindet előre eladták) a Bentley Mulliner Bacalar, az első kétüléses Bentley, amely az elmúlt kilencven évben világot látott. Az autó szélesebb, mint a Continental GT, hatalmas, 22 colos kerekeit a márka jól ismert W12-es motorja hajtja.
Ha jól megfigyeljük, a Bacalarnak nem csak teteje nincs, de csomagtartófedele sem: az ülések mögött alakítottak ki helyet egy-egy méretre készült luxustáskának, amelyek így tökéletesen beleolvadnak a belső térbe, és a dizájn szerves részévé válnak.
Nem átlagos a műszerfal és az ajtók fabetéte sem, amelyet mocsarak mélyéről kiemelt, ötezer éves fatörzsekből készítettek. A kiszárított fából két szeletet vágnak le: az egyik a műszerfal felső részét fedi, a másik az alsót. Az utóbbi alul folytatólagosan megy át zongoralakk felületbe.
A klasszikus forgó műszerfali betét egyedi számlapú órát kapott, az üléseket darabonként több mint 150 ezer öltéssel varrták meg. A szövetbetétek kézműves beszállítóktól számaznak, a festékanyag pigmentjei a rizsfeldolgozás melléktermékéből, tehát organikus hulladékból készülnek.