B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Mit tudnak használt autóként 2001 legjobb autói?
1
/
39
Mindössze egy ponttal nyert a 147-es a Mondeo előtt 2001-ben
1
/
39
Mindössze egy ponttal nyert a 147-es a Mondeo előtt 2001-ben
2
/
39
A 147-es az Audi A3 után a prémium kompaktok kategória egyik pionírja volt
3
/
39
A facelift előtti vagy utáni pofa megítélésében megoszlanak a vélemények
4
/
39
Az olasz stílus minden porcikában ott van
5
/
39
A futómű nem szereti a kátyús magyar utakat, folyamatos dolgot ad a szerviznek
6
/
39
Tágas, komfortos, de sportos kis kocsi, meglepően lágy rugózással
7
/
39
Egy modern műszerfal 2001-ből
8
/
39
A navigáció ma már gyakorlatilag használhatatlan
9
/
39
RPM helyett Giri, hat óráról induló mutatók
10
/
39
Ezt az ülést egy korabeli Golfból, Astrából lehetett irigyelni
11
/
39
Furcsa hiányosság: a 147-esen nem volt fogantyú az ötödik ajtón
12
/
39
A kétliteres, négyhengeres benzinesben dupla gyújtógyertyasor növeli a szervizszámlát, ha cserére kerül a sor
13
/
39
Alfát csak szerelemből érdemes venni, aki ilyen dzsekiben jár, mindent megbocsát az autójának
14
/
39
A három csillag már 2001-ben is kínos volt
15
/
39
2001-es Mondeo: szürke és jellegtelen, de jó vezetni
16
/
39
Három karosszériaváltozat van belőle, kombi, szedán és ötajtós
17
/
39
Tágas, megbízható családi autó - benzinmotorral. A dízel hajlamos százezreket elkérni a gazdájától időnként
18
/
39
Hatalmas a kínálat a használtpiacon, a nagyon gazdagon felszerelt kocsik sem drágák
19
/
39
Átlagos a belső kopása, így néz ki 200 ezer km után az ülés
20
/
39
Nagyautós, fantáziátlan, de jó ergonómiájú az elülső traktus
21
/
39
Kormány és váltó közel egymáshoz, a futómű precíz-pontos, nagyon jó vezetni a Mondeót
22
/
39
Négy csillagra tört 2002-ben
23
/
39
Az első Priust 1997-ben már árulták Japánban
24
/
39
Hiába kicsi, öreg és sokat futott, jól tartja az állagát is, az árát is
25
/
39
A Yarisból sederített lépcsőshátú forma elég esetlenre sikerült
26
/
39
A hibrid rendszer városban van elemében, autópályán hét liter felett eszik a Prius 1
27
/
39
Az akkumulátor kis szellőzőkopoltyúja
28
/
39
Az 1,5 literes benzinmotor 70, a villanymotor 44 lóerős
29
/
39
Priusok a magyar márkaimportőr parkolójában
30
/
39
Máig űrhajós a digitális műszeres, színes képernyős műszerfal
31
/
39
Az ergonómia nem az igazi, békés, nyugis közlekedési eszköz a Prius, nem nagy élmény vezetni
32
/
39
255 ezer km után semmi baja
33
/
39
A visszatáplált 50Wh-s csomagokat számolja a központi kijelző
34
/
39
Az ajtó élét lekoptatta a másfél évtized, de itt is csak felszíni a rozsda
35
/
39
Amerikai ízlés szerint készült a plüssös-kényelmes, oldaltartás nélküli ülés
36
/
39
A hátsó traktusban a fejtér szűköske, de a könyöklős pad meglepő komfortot jelent egy kisautóban
37
/
39
Az akkuban lépcsőt képez a Ni-MH akkumulátor
38
/
39
Azért a fék, ha nem is kopik, öregszik egy Priusban is
39
/
39
A Prius 1-et nem törték Európában, Amerikában átlagos eredményt ért el