B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Börtön lehet a debreceni gyorshajtásból
Fehér Patrik
F1: Hiába fejlesztették, nem elég gyors a Ferrari
Kovács Miklós
1,3 millióba fáj a jogosítvány annak, aki ilyen autóval tanul
Fehér Patrik
Így élte meg Alonso, hogy kormány nélkül kellett F1-es autót vezetnie
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját
1
/
49
Pontiac Aztek, 2000-2005
1
/
49
Pontiac Aztek, 2000-2005
2
/
49
Ennek a frontnak a GTO-t kellene felidéznie
3
/
49
Állítólag a Firebird Trans Amet is bele kellene látnunk a formába. Jelentkezzen, aki látja!
4
/
49
4,63 x 1,87x1,69 méter
5
/
49
A tengelytáv 2751 mm, kisebb európai középkategóriás méret
6
/
49
Az osztott hátsó szélvédő azóta sok kocsin megjelent (Prius, Civic, Hyundai Ioniq)
7
/
49
A prototípus még nem volt ennyire szétesett, talán ezért nem jelezte előre a közönség, hogy kösz, ezt nem kéri
8
/
49
Walter White, a tévésorozat kispolgárból lett drogmaffiózója tette ikonná az Azteket
9
/
49
A menetjelző csak a váltó D állásában világít. Valamikor valaki ezt nem tudta és beeszkábált egy helyzetjelző lámpát a főfényszóró házába Zoltán kocsijába. Grrr!
10
/
49
Csodálatos, milyen finom részletekkel érték el a hátborzongató összhatást
11
/
49
Elegáns típusjelzés és a szögletes kerékívet csak még jobban kiemelő, más ívű domborítás, zseniális
12
/
49
Minden sportosnak, menőnek szánt dekor csak tovább rontotta sz összképet: piros csík a dísztárcsán
13
/
49
Az illesztések gyárilag ilyenek az Azteken
14
/
49
Zoltán, a büszke tulaj. Mindig vágyott egy Aztekre és meg is lehet érteni!
15
/
49
Még az ajtók is olyan furán hatnak egymás mögött kinyitva
16
/
49
Aktív családok öröme a két részben nyíló ötödik ajtó
17
/
49
Így lehet hosszú cuccokat is elvinni (szabálytalanul, persze) rövid távon
18
/
49
Figyelmeztetés a lehajtható hátfalon: ne sokáig autózzunk így, mert megöl a kipufogógáz
19
/
49
A csapott ötödik ajtóval együtt is tágas a raktér:
20
/
49
1282-2692 liter a csomagtartó
21
/
49
Fedélzeti kompresszor
22
/
49
Játékos, mérsékelten sportos SUV-műszerfal
23
/
49
Az ergonómia amerikaias, félfekve, elnyúlva jó vezetni az Azteket
24
/
49
Ennél egyszerűbb nem is lehetne a műszerblokk
25
/
49
Töltésellenőrző lámpa, de lehet más is
26
/
49
Nyitott ajtóra figyelmeztető jelzés
27
/
49
Tágas tér, sok rakodóhely
28
/
49
Ilyen egy Aztek-ajtóbelső
29
/
49
A váltókar mögötti tálca a kivehető hűtőtáska teteje
30
/
49
Ennek az Azteknek gondosan dokumentált az előélete
31
/
49
Apróság, ami minden kocsiban kéne, de szinte csak az Aztekben láttam: külön hely a kézikönyvnek a kesztyűtartóban
32
/
49
A négyfokozatú váltó klasszikus karja
33
/
49
Manuális klíma, egyszerű, de hatásos
34
/
49
Tempomattal kombinált bajusz bal oldalt
35
/
49
Ablakemelő konzol, kreatív rövidítéssel
36
/
49
Igen, automata világítás-kapcsoló van benne
37
/
49
Hatalmas az ajtó, könnyű a ki-beszállás
38
/
49
A hátsó ajtó is csak szemre szűk, mert nagyon magas a kocsi
39
/
49
Okosan, könnyen hajtogathatók a hátsó ülések
40
/
49
A kéderek finom összedolgozottsága megvan?
41
/
49
A hátsó oldalablak anyagában színezett
42
/
49
Érdekes: valaki, valamikor bevágta a belső kilincseket. Mindet. Vajon miért?
43
/
49
Az amerikai autóipar nem lehet büszke erre a lemezmegmunkálásra
44
/
49
Az egyik golyónyom
45
/
49
A 3,4 literes, 12 szelepes szívó V6-os
46
/
49
Keresztben a motor, elöl a hajtás. Felárért volt 4x4 is
47
/
49
Teleszkópos kitámasztás, menyő
48
/
49
Zoltán a kivehető hűtőtáskával
49
/
49
A prototípus