B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Csak a szokásos: megint késik az olcsó Tesla
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Fehér Patrik
F1: Fájdalmasan rossz lesz Hamilton éve
Kováts Olivér
F1: Verstappen frusztrált, szabályváltozást követel
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Škoda Octavia árában
1
/
22
Nagyon könnyű beleszeretni ebbe a hathengeres, erős, halk és markáns dízelmotorba a remek állapotú kombiban
1
/
22
Nagyon könnyű beleszeretni ebbe a hathengeres, erős, halk és markáns dízelmotorba a remek állapotú kombiban
2
/
22
2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?
3
/
22
Egyet kell megjegyezni: ez az 5-ös BMW akkor is 15-20 milliós autó, ha használtan 5-7 millióért megvehető. A fenntartási költségei ehhez igazodnak
4
/
22
Sokba kerül F10-es 5-ös BMW-t tartani. A könnyített első féktárcsák párja 200 000 Ft, az olcsóbbak sokkal nehezebbek
5
/
22
Rettenetesen drágák a fényszórók, casco nélkül kár kockáztatni az 5-össel
6
/
22
Járda okozhatta a sérülést a lökhárító alján
7
/
22
BMW-szakértő olvasónk tippje kerámiaszemcsés ATE-fékbetéttel járni, ami nem koszolja annyira össze a felnit fékporral
8
/
22
Hagyomány a Touringokban a külön nyitható hátsó szélvédő. Igen hasznos részletmegoldás
9
/
22
Minden dízel részecskeszűrős, ezért nem bírják a városi közlekedést. Kell nekik rendszeresen hosszabb út, amikor kiégetheti a szűrő az elraktározott kormot
10
/
22
Rendesen működik, de sok hibalehetőséget tartogat és magas karbantartási kiadásokat vonz magával használtan az előző 5-ös BMW
11
/
22
Állandó dízelgond a kipufogógáz-visszavezető szelep kokszolódása
12
/
22
Ilyen egy frissen tisztított EGR-szelep az F10-ből
13
/
22
Ez egy nagyon szép összeállítás, nem egy fapados 520d. Jó minőségben az utastérszűrő 20 000 Ft körüli tétel, az utas lábterében cserélendő
14
/
22
15
/
22
Nem kopott meg az indítógomb
16
/
22
17
/
22
Praktikus a 40:20:40 arányban osztott üléstámla. Van hozzá gyári sí- és snowboardtáska, amiben
18
/
22
Temérdek pénzt visznek el újonnan az effajta extrák. Használtan főleg az eladást könnyítik meg, újkori feláruk töredékét adják hozzá a kocsi árához
19
/
22
Hibaforrás az elektromos rögzítőfék is
20
/
22
Hamar rá lehet költeni egy átagos használt autó árát egy használt 5-ös BMW-re
21
/
22
Ne lepődjön meg a csökkentett teljesítményű vészüzemmódot jelző üzeneten, aki használtan vesz 5-ös BMW-t
22
/
22
A lógó gömbfejeket az alsó lengőkarral együtt kell cserélni elöl