B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Börtön lehet a debreceni gyorshajtásból
Fehér Patrik
F1: Hiába fejlesztették, nem elég gyors a Ferrari
Kovács Miklós
1,3 millióba fáj a jogosítvány annak, aki ilyen autóval tanul
Fehér Patrik
Így élte meg Alonso, hogy kormány nélkül kellett F1-es autót vezetnie
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Használt autó: nyerő a nagy benzines?
1
/
40
Bármit is néztél ki, kint sem áll majd hegyekben. Itthon végképp ritka a kompakt autó erős és négynél több hengeres motorral
1
/
40
Bármit is néztél ki, kint sem áll majd hegyekben. Itthon végképp ritka a kompakt autó erős és négynél több hengeres motorral
2
/
40
Árban a Mazda 323F 2,0 V6 a belépőszint. De hiába olcsó, ha nincs belőle eladó
3
/
40
Egész Európából 9 db van fent eladó az Autoscouton. A cikk írásakor egy itthon is eladó 229 000 forintért, ennek megfelelő állapotban
4
/
40
144 lóerő, 208 km/órás a végsebesség, keret nélküli ablakok és még V6-os is: az 1994 utáni Mazda 323F csúcsmodellje váratlanul sokat nyújt
5
/
40
Belül semmi extravagáns nincs az autóban
6
/
40
144 lóerő, 208 km/órás a végsebesség, keret nélküli ablakok és még V6-os is: az 1994 utáni Mazda 323F csúcsmodellje váratlanul sokat nyújt
7
/
40
Kár, hogy az Alfa Romeo 147 GTA elöl hajt, de a hangja és a V6 karaktere ezt is ellensúlyozza. A 100-ra gyorsulás 6,3 másodpercig tart, 246 km/h a végsebesség
8
/
40
Szépek a hurkás kárpitú ülések, a 147 minőségérzete a maga korában kiemelkedő volt. Magas embereknek tökéletlen az üléshelyzet
9
/
40
Ilyen volt a 250 lóerős A3 3,3 quattro a 2004-es sajtófotón
10
/
40
1570-1640 kg az összkerekes és V6-os A3 8P súlya. Használtan a DSG-vel érzékenyebb, mint kézi váltóval. Itthon az új ára 11,4 millió Ft, a DSG felára 491 000 Ft volt. Ma Németországban kb. 180-240 000 kilométerrel 6000 euró körül indul az ára
11
/
40
Problémás a vezérműlánc, cseréjére lélekben fel kell készülni. A hangja remek és lenyűgözően megy vele az A3
12
/
40
6,1-6,5 mp a gyorsulás 100-ra, 250 km/ó a legnagyobb sebesség. Itthon 2,7-3,4 milllió Ft között szórnak az árak, a német piacon kb. 6000 euró a belépőszint
13
/
40
192 LE, 245 Nm, nyitott diffi, de farolásra bőven alkalmas motor, futómű és kormányzás emeli ki a mezőnyből a hátsókerék-hajtású 325ti-t
14
/
40
Itthon 1,1 millió forintért kapni most a legolcsóbbat
15
/
40
Nagyon kevés belőle az ötajtós
16
/
40
Jól tartanak, csak túl magasan vannak a Recaro-sportülések. A kormányzás hibátlan
17
/
40
Csodálatos a hangja és az ereje is a Volvótól átvett, jól tuningolható öthengeresnek a Ford Focus II ST-ben
18
/
40
Drága a V6-os Leon? Eetleg olcsó? Nem tudjuk, mert ez az egy db van belőle eladó itthon
19
/
40
20
/
40
Korához mérten a Golf 2,8 V6 luxusfelszereltségű
21
/
40
Simán V6-nak hívta a gyár, pedig VR6 van benne, csak a VR6 akkor már nem hangzott jól a Corradók, III-as Golfok motorproblémái miatt
22
/
40
A soros-V-motornak nevezett konstrukció a szűk hengerszögű felépítéssel rövid, mint egy V6, de keskeny, mint egy soros, azaz Reihenmotor. Ebből a név
23
/
40
Highline kivitelben kényeztetően jól felszereltek a hathengeres használt Golfok
24
/
40
270 Nm nyomatékot és 204 lóerőt tudott a hathengeres a Golfban. 7,1 mp a gyorsulása 100-ra, 235 km/h a végsebessége. Az R32 sokkal drágább és ritkább
25
/
40
Szűk hengerszöggel öt- és hathengeres VR-motor is volt a Golf IV-hez
26
/
40
Ismerve a 3,6 millióról induló hazai Golf V R32 árakat, nem nagyon megtakarítás kintről behozni behozni az autót
27
/
40
Ötajtós és háromajtós is volt az R32-ből. Mindegyik összkerekes, nagy részük automata váltós
28
/
40
Kompakt luxusautó volt az R32-es Golf V, tökös hanggal, nagyon jó futóművel és sajnálatos túlsúllyal
29
/
40
Jó tudni, hogy az Abarth nevű verzió és a GT ugyanaz az öthengeres Stilo, de előbbi mindig Selespeed automatizált kézi váltós
30
/
40
Itthon 700-800 ezer forinttól akad Stilo a Lancia Thesis vagy ha úgy tetszik, a Kappa öthengeresével. Elődje, a szintén sorötös Bravo HGT 155 lóerős volt és kétliteres
31
/
40
Nem mondható golyóállónak az Abarth motorja sem, de a robotizált váltó a fő hibaforrás
32
/
40
Kézi váltóst érdemes venni, az árak elég nyomottak. A 160 lóerős motor hangja elragadó
33
/
40
Csak szoftveres eltérés van a 140 és a 170 lóerős S40-esek között
34
/
40
417 literes a csomagtartó. Nem nagy, de kialakítása igényes
35
/
40
36
/
40
A magasra tett gyújtáskapcsolóval a slusszkulcs nem fenyegeti a vezető térdét ütközéskor
37
/
40
Nagyobb olajtöltetre érdemes számítani az öt- és hathengeres motorokkal, ami a fogyasztás, a magasabb teljesítményadó-szint és behozatalkor a jelentős regadó mellett növeli az autótartás költségeit. De ezeknek az autóknak az élvezeti értéke jobban elüt a kommersz motorváltozatokétól, mint fenntartási költségük
38
/
40
A Fordnál a Kugából volt csak 4x4-es, a Focus ST és az RS nem kapott hátsó hajtást a közös alapok ellenére sem
39
/
40
Különleges a lebegő középkonzol. Mögötte nehéz elérni a rakodóhelyet
40
/
40
A limuzin mellett a V50 is megkapta a turbós öthengerest és az összkerékhajtást