B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Fehér Patrik
F1: Fájdalmasan rossz lesz Hamilton éve
Kováts Olivér
F1: Verstappen frusztrált, szabályváltozást követel
Kováts Olivér
F1: Ha nincs a büntetés, nyert volna Verstappen?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Az útépítések narancssárga mindenese: КамАЗ 55111
1
/
40
Ha van rajta műszaki és a gumik is rendben vannak, nem nagyon csesztetik a Kamazost
1
/
40
Ha van rajta műszaki és a gumik is rendben vannak, nem nagyon csesztetik a Kamazost
2
/
40
Szinte az idők kezdete óta ugyanúgy néz ki a Kamaz
3
/
40
Gyönyörű V8-as hangja van
4
/
40
A rövid plató miatt felnyitva sem túl magas a Kamaz. Ideális vasúti munkákhoz, töltésen
5
/
40
6
/
40
7
/
40
8
/
40
Lehet, nagy dolgokra is képes
9
/
40
10
/
40
11
/
40
12
/
40
13
/
40
Az első kerekeken más mintájú az abroncs
14
/
40
15
/
40
A medvetalp-mintás gumi 47 ezer forint körüli áron kapható és két évig is kibírja
16
/
40
Légtratályok az akksi fedelével
17
/
40
Borzalmas méretű acélrugók
18
/
40
Az ott a légfék
19
/
40
Az okos Kamaz-os ha ilyet lát, meghúzza a kerékanyákat
20
/
40
Mindent lakatolni kell, a tanksapkát is
21
/
40
Nem bonyolult szerelni, csak előre kell billenteni a fülkét és kész
22
/
40
Kevés a luxus, szolid a kényelem
23
/
40
24
/
40
Megvan a szükséges légnyomás, indulhat a fuvar
25
/
40
Ami műszer van, arra érdemes odafigyelni
26
/
40
27
/
40
Valószínűleg ez nem gyári extra
28
/
40
29
/
40
30
/
40
31
/
40
32
/
40
Szerszámos zsebecske
33
/
40
Az orosz gépekhez szükséges legfontosabb szerszám
34
/
40
Ha nem lenne egyértelmű, segít a felirat
35
/
40
Sportosnak nem mondható a kacskaringózó, méteres váltókar
36
/
40
Bőr helyett szigszalag borítás a váltógombon
37
/
40
Csillár a megfáradt tetőkárpitben
38
/
40
V8-as dízelmotor, csodás hanggal
39
/
40
Kamaz dombornyomás a szelepdeklin
40
/
40
Ez a kampó rögzíti az előrebillenthető kabint. Kettő is van belőle