Sokaknak eszébe sem jut a Fiat városi kisautója, pedig a sportosabb 100HP jelzésű változat valódi kis élményautó, ami meglepően élvezhető vezethetőséget ad a praktikus kis kocka formában. A motorháztető alatt 1,4 literes négyhengeres motor található 100 lóerővel, ahogyan azt a nevéből is sejthetjük. Hatgangos kéziváltót, négy tárcsaféket és átdolgozott külső elemeket kapott.
Sokaknak eszébe sem jut a Fiat városi kisautója, pedig a sportosabb 100HP jelzésű változat valódi kis élményautó, ami meglepően élvezhető vezethetőséget ad a praktikus kis kocka formában. A motorháztető alatt 1,4 literes négyhengeres motor található 100 lóerővel, ahogyan azt a nevéből is sejthetjük. Hatgangos kéziváltót, négy tárcsaféket és átdolgozott külső elemeket kapott.
Fotó megosztása:
Az 1999-ben megjelent Celica-t kifejezetten a fiatalabb közönség megragadása érdekében dobta piacra a Toyota. Sokakat visszatart az elsőkerék-hajtású, keresztmotoros felépítés, de a japánok értik a dolgukat. Sportos, vagány forma, keret nélküli ablakok dobják fel a megjelenést. Az 1,8 literes, négyhengeres motor 145 és 190 lóerős változatában került az autóba, hozzá hatsebességes kéziváltó jár.
Az 1999-ben megjelent Celica-t kifejezetten a fiatalabb közönség megragadása érdekében dobta piacra a Toyota. Sokakat visszatart az elsőkerék-hajtású, keresztmotoros felépítés, de a japánok értik a dolgukat. Sportos, vagány forma, keret nélküli ablakok dobják fel a megjelenést. Az 1,8 literes, négyhengeres motor 145 és 190 lóerős változatában került az autóba, hozzá hatsebességes kéziváltó jár.
Fotó megosztása:
2006 szeptemberében mutatkozott be az európai közönségnek a Suzuki Swift Sport, melynek tüzes 1,6 literes szívómotorját mindig öröm magasra forgatni. Kovácsolt dugattyúk és változó szelepvezérlés is a csomag része. 125 lóerő és 148 Nm nem hangzik őrületnek, de a Swift Sportot nem szabad lebecsülni.
2006 szeptemberében mutatkozott be az európai közönségnek a Suzuki Swift Sport, melynek tüzes 1,6 literes szívómotorját mindig öröm magasra forgatni. Kovácsolt dugattyúk és változó szelepvezérlés is a csomag része. 125 lóerő és 148 Nm nem hangzik őrületnek, de a Swift Sportot nem szabad lebecsülni.
Fotó megosztása:
A Mazda MX-5 kimeríti az élményautó fogalmát. A kicsike, könnyű roadster minden napot megszinesít. A motorválaszték a második generációnál (NB) a 110 lovas 1,6-ostól indul és a 150 lovas 1,8 literesnél ér véget. Sokak szerint a 10th Anniversary kiadás a legtutibb. Sperrel, Bilstein futóművel, Nardi kormánnyal.
A Mazda MX-5 kimeríti az élményautó fogalmát. A kicsike, könnyű roadster minden napot megszinesít. A motorválaszték a második generációnál (NB) a 110 lovas 1,6-ostól indul és a 150 lovas 1,8 literesnél ér véget. Sokak szerint a 10th Anniversary kiadás a legtutibb. Sperrel, Bilstein futóművel, Nardi kormánnyal.
Fotó megosztása:
Megkerülhetetlen a harmadik generációs 3-as BMW, melyből választék akad bőséggel. Négyajtós, kupé, kabrió, kombi, háromajtós kompakt, van minden. A motorválaszték 100 lóerőről indul és az M3-ast nem számítva 190 lóerőig terjed. Ha valaki eltekint a sorhatos motortól, akkor remek választás a 140 lovas, pörgős 318is. Lehetőleg sperrel, mert úgy az igazi.
Megkerülhetetlen a harmadik generációs 3-as BMW, melyből választék akad bőséggel. Négyajtós, kupé, kabrió, kombi, háromajtós kompakt, van minden. A motorválaszték 100 lóerőről indul és az M3-ast nem számítva 190 lóerőig terjed. Ha valaki eltekint a sorhatos motortól, akkor remek választás a 140 lovas, pörgős 318is. Lehetőleg sperrel, mert úgy az igazi.
Fotó megosztása: