Nem kompromisszumtól mentes műfaj a kabriózás, de aki egyszer rákap a tetőmentes autózás varázsára, az nehezen engedi el. Bár a legtöbben a nyárhoz kötik a kabriózást, valójában az igazi szezonja tavasszal és ősszel van, amikor nem kell naptejjel védekezni a leégés ellen. Sokan azonban megfelelően kiválasztott öltözékkel és jól belőtt fűtéssel télen sem riadnak vissza a fedetlen autókázástól. Van is öt tippünk arra az esetre, ha olcsón szállnál be a kabriózásba:

Peugeot 206CC

5 kabrió, amivel most olcsón csapathatsz a nyár felé 1

Volkswagen Golf Cabrio

5 kabrió, amivel most olcsón csapathatsz a nyár felé 13

Már a lélektani 1 000 000 alatt is bőséges a választék Volkswagen Golf kabriókból, melyeknek az orrában rengetegféle motor lehet. Vállalkozó szelleműek akár VR6-os motorral is megajándékozhatják az aranyos, kosárkafüles kabriót.

Alfa Romeo Spider

5 kabrió, amivel most olcsón csapathatsz a nyár felé 14

Bő 1 millióért szűk Alfa Romeo Spider kínálatban próbálhatjuk megtalálni álmaink olasz kétüléses autóját. A Pininfarina-formatervű nyitott tetős Alfák javarészt 144 és 165 lóerő közötti négyhengeres motorokkal szerelve bukkannak fel a kínálatban. Pedig a gyönyörű Alfa V6-os csodás hangja nagyon sokat tesz hozzá az élményhez.

Mazda MX-5

5 kabrió, amivel most olcsón csapathatsz a nyár felé 15

Élményautónak remek a Mazda MX-5 és pillanatok alatt hátradobható teteje tökéletes nyári autóvá varázsolja. A könnyű roadsterben minden perc öröm. A legszélesebb körben elérhető második generáció motorválasztéka a 110 lovas 1,6-ostól indul és a 150 lovas 1,8 literesig tart. Érdemes kutakodni a 10th Anniversary kiadás után, mely sperrel, Bilstein futóművel, Nardi kormánnyal finom gép.

BMW 3-as Cabrio (E46)

5 kabrió, amivel most olcsón csapathatsz a nyár felé 16

Ha van autó, amelynél nem szabad engedni a hat hengerből, akkor az a negyedik generációs 3-as BMW kabrió változata. A nyitott tetőnél szépen éneklő sorhatos motorral igazi az élmény. Érdemes már a 2,2 literes, 170 lovas változattól indítani a keresést, persze a szívünk a 330Ci-hez húz, aminek 231 lóereje bőven elegendő.

Van más tipped? Oszd meg velünk kommentben? Áll már a garázsban egy kabrió vagy roadster? Küldd el nekünk Facebook üzenetben!