B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Használt autók egymillió forint alatt
1
/
21
Ritkán érdemes külföldön nézegetni egymillió forint alatti használt autókat, Ausztria határmenti sávja a kivétel
1
/
21
Ritkán érdemes külföldön nézegetni egymillió forint alatti használt autókat, Ausztria határmenti sávja a kivétel
2
/
21
Egymillió forint alatti használt autóknál nem a vezetési élmény, a rafinált forma vagy a jövőbe mutató technika áll a fókuszban, hanem a kedvező ár, a megbízható technika és a mérsékelt fenntartási költség
3
/
21
Senkit ne zavarjon, ha fényezve volt pár elem egy olcsó használt autón
4
/
21
Nagy gond a korrózió, mert kevés a lakatos szakember, aki pedig még itthon van, nem dolgozik gombokért. Miért is tenné?
5
/
21
Ne legyen rozsdás, ez talán a legfontosabb az egymillió forint alatti használt autóknál
6
/
21
Egy valóban rozsdamentes, I-s rendszámú Mazda 323 BJ vagy ötajtós Liana magyar magánembertől vonzóbb lehet az R-es rendszámát még meg sem kapó, eladásra hozott Honda Jazznél
7
/
21
Egymillió forint alatt a mindennapokra autót keresőknek jobb letenni a villantós használt autókról. A Lacetti 1,4 fogyasztása 7-7,5 liter átlagosan, az ,6 és az 1,8 nagyon éhes városban, hosszabb úton nem, ott elég 7,5-8 liter nekik
8
/
21
400-1410 liter közötti a Lacetti kombi csomagtere. Sajnos ez a karosszéria nem volt kapható a viszonylag takarékos 1,4 literes motorral, de a szedán, a négyajtós igen
9
/
21
Semmi öröm nincs a Lacettik, Nubirák vezetésében. A váltó pontatlan, a kormányzás nyúlós, a motorok lomhán reagálnak a gázra, mintha párnán át próbálnának levegőhöz jutni. Azoknak jó, akiket a vezetés nem érdekel, ők jól működő és egészen jó komfortú autót kapnak vele nyomott, áron
10
/
21
Kényelmesen tágas a Lacetti hátul, csomagtere viszont csak 275 liter az ötajtós esetében
11
/
21
275 literes a csomagtér. Az ötajtós G Astrába mind a hárman befértünk, az első generációs Octavia 528 literes csomagterébe négyen is bekucorodhattunk
12
/
21
Jó belőle a kilátás, az osztott A-oszloppal könnyebb észrevenni a gyalogosokat zebrán. Összesen tíz tetőoszlopa van
13
/
21
276 centis a tengelytávja, nagyon tágas belül. 2004-ben és 2010-ben kategóriája legmegbízhatóbb autója volt az ADAC meghibásodási statisztikája szerint
14
/
21
Körülbelül 300 használt Xsara Picasso vár új gazdára itthon magyar forgalmival és légkondicionálóval. 350-400 ezer forintba kerülnek a legolcsóbbak, 800-900 ezer Ft között bő a választék
15
/
21
Nincs fordulatszámmérő a Xsara Picassóban, az ötfokozatú váltó rémesen pontatlan. A központi kijelző pixelhibás lehet és az indexkapcsoló hajlamos elromlani
16
/
21
Önállóan variálható a három hátsó ülés, akárcsak a Scénicben
17
/
21
550 literes a csomagtér alaphelyzetben, a hátsó ülések egyenként kivehetők
18
/
21
Könnyen rálátni a forgalomra a Fuison alacsony övvonalával és magas üléséből
19
/
21
Mindent a Fiestától örökölt, az 1,4-es benzines a legjobb motor hozzá, de az 1,4 TDCi dízel is jó választás. Nincs részecskeszűrője
20
/
21
Jó vezetni az eltalált futóművű, pontos kormányzású, egzakt váltójú Fusiont. Magas, de nem billegő autó
21
/
21
Felszereltségtől függően előrehajtható az első utasülés háttámlája is, így nagyon hosszú lehet az alapesetben 337 literes csomagtér