B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Hatalmas csalás lehet az új csoda-üzemanyag
Kovács Miklós
Ezt tudja a legnagyobb Opel a legolcsóbb motorral
Fehér Patrik
F1: Frissen aláírt egy sisakot Schumacher, eladják
Aranyi Péter
Ez a teherautó a magas házak jóbarátja
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Időzített bomba a használt autókban
1
/
13
Egy 2009-es modellévű Meriva A. Karosszériája kitűnő állapotban van, de milyen az alváz és a bölcső?
1
/
13
Egy 2009-es modellévű Meriva A. Karosszériája kitűnő állapotban van, de milyen az alváz és a bölcső?
2
/
13
Ugyanaz az Opel Meriva alulról. Műszaki vizsgán ennyire korrodált segédalvázzal simán megbuktatható egy autó
3
/
13
Nem a felületi rozsda számít, hanem a segédalvázkeret szilárdsága. Elég megkalapálni a segédkeretet és ha porlik, deformálódik, akkor ki kell cseréltetni
4
/
13
Ugyanez a segédkeret való az Opel Corsa C-re is. Középen a kipufogó új flexibilis csöve fénylik
5
/
13
Ugyanaz az A Meriva a segédkeret cseréje után. Szilárd és erős a bontott, de rozsdamentes bölcső
6
/
13
Lent, feketében látható a GT-R-technikával felszúrt Nissan Juke hátsó futóművének segédkerete
7
/
13
Gyári új alkatrésszel a bölcsőcsere költsége az autó értékének aránytalanul nagy részét teszi ki
8
/
13
Átlagosan 14 évesek a hazai autók, a bölcsők elrozsdásodása és meggyengülése gyakori probléma
9
/
13
Ennek az autónak rendben volt az alja, de nagyon sok japán autót sújt a segédkeret korróziója, ami alól az EU/EP1-es kódú, hetedik generációs Civic sem kivétel
10
/
13
Alulról kell nagyon megnézni, milyen az a használt autó, amit épp megvennétek. Nagyobb törés után a húzatópad nyomainak felderítésében is segít
11
/
13
12
/
13
Anyagvastagság a korrózióvédelem helyett: a segédkeretek gyári rozsdavédelme a futóműelemekhez hasonlóan silány
13
/
13
Korróziógátlásban a francia márkák kihúzhatják magukat, szemben a japánokkal