Németországból érkezett használtan a gyönyörű állapotú Golf GTE. 204 lóerő a rendszerteljesítmény a 150 lóerős benzines és a 102 lóerős villanymotor tandemjével a konnektorról tölthető akkus hibridben
Halk, kényelmes, nagyon átgondolt autó a Volkswagen Golf VII
Nem terheli túl a motorok nyomatéka a hajtó féltengelyeket
Rendesen megkérik a használt VII-es Golfok árát, 3-3,5 milliós összegekre érdemes felkészülni
140 lóerő alatt olcsóbb, csatolt hosszlengőkaros a hátsó futómű, nem négylengőkaros független, mint itt. A futóműre nem kell sokat költeni, a kopóalkatrészek nem drágák
Adaptív, elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is rendelhető volt
Nem kell tartani az alváz rozsdásodásától
102 lóerős a GTE villamos gépe
Kényelmes az üléshelyzet. Felárért rengeteg extra rendelhető a VII-es Golfokba
1,5 literes ásványvíznek van helye az ajtótárolóban
A DSG karját csak álló autóban tegyük D-ből P-be és viszont! Az előre- és a hátramenet közötti váltáskor se legyen mozgásban az autó
Nagyon jó üléseket kapott a benzines GTI, a dízel GTD és a konnektoros hibrid GTE
Nagyon jó minőségű az utastér, a kárpitok, burkolatok tartósak. Könnyű elhitetni a visszatekert órás autókról, hogy csak 200 000 km van bennük
170 000 km után alig látni a használatot a bőrbevonatú volánon
200 000 kilométerig nem jellemzőek vaskos szervizszámlák, utána van egy költséghullám, aztéán megint csak a karbantartás
Érdekes a GTE nappali menetfénye
Menő LED-es lámpás VII-es Golfot csak cascóval vinnénk ki a forgalomba
Minden motor turbós a Golf VII-ben, nem jó döntés 15 000 km fölé engedni az olajcsere-periódust
Jó ülés, jó fényszóró, jó hifi: erre a háromra megéri áldozni a használt autók közül választva is
Ez a TSI nem a régi TSI. Problémamentes a szíjas szelepvezérlés az MQB-technikájú VII-es Golfban, a láncbajos TSI-mtork az elődjénben és a Golf V-ben okozak bajokat
Kategóriájának talán legrövidebb autója, mégis tágas belül. A DSG-s használt Golfokkal nagyobb a kockázat, mint a kézi váltós autókkal
Benzines TSI helyett megfontolandó a benzinnel és sűrített földgázzal is működő, CNG-üzemben sokkal olcsóbban használható TGI-motoros Golfot hozni nyugatról
85-től 360 lóerőig rendkívül gazdag a motorválaszték
1974 óta van velünk a Golf