B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: A Hondának kínossá vált a Verstappen-téma
Kovács Miklós
100 éve ismert az olcsó autózás titka, mégse lett sláger
Vezess
Hihetetlen, hány egynapos matricát vettek már
Vezess
Audikat adományoztak több magyar iskolának
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Gengszterautóból házi kedvenc – Land Cruiser FZJ80
1
/
56
1995-ben változott a Toyota felirat márkaemblémává
1
/
56
1995-ben változott a Toyota felirat márkaemblémává
2
/
56
Dél-Amerikában Buboréknak becézték
3
/
56
Ennél egyszerűbb vonalakból nehéz autót rajzolni
4
/
56
Hiába hatalmas autó a Land Cruiser, minden sarkát jól látni a vezetőülésből
5
/
56
A pótkerék leköltözött az autó aljára
6
/
56
Szögletes, kettő az egyben fényszóró
7
/
56
Klasszikus terepjáró, létraalváz és merev hidak
8
/
56
Hatalmas autóhoz hatalmas tükör is jár
9
/
56
Nem kifejezetten terepgumik
10
/
56
Kikandikál a rettenetes vasakból készülő első híd
11
/
56
Azt jelenti, puccos Land Cruiser
12
/
56
Az európai és amerikai piacra készült 80-asok állandó összkerékhajtást kaptak
13
/
56
A pótkereket nem könnyű előszedni, de legalább hétköznap nincs útban
14
/
56
Ráléphetsz, nem lesz baja
15
/
56
Ha csak pár apróságot akarsz behajítani, elég a felső részt nyitni
16
/
56
A teljesen nyitott csomagtartó így fest
17
/
56
Egy terepjárónak nem kell feltétlenül kényelmetlennek lennie
18
/
56
Nemcsak terepen, országúton, autópályán is komfortos
19
/
56
A motor elején lévő kódból kiderül, hogy itt karburátor helyett injektor tolja a benzint a motorba
20
/
56
Soros, hathengeres benzinmotor
21
/
56
Száműzött akkumulátor. De legalább könnyű róla bikázni
22
/
56
Akkora légszűrő, mint egy bogrács
23
/
56
Mindenféle folyadékok cseréjének nyomai
24
/
56
Kis térkép vákuumcsövekhez
25
/
56
Teleszkóp emeli a motorháztetőt
26
/
56
Hűtő hűtő hátán
27
/
56
Masszív vasdarabokból épül
28
/
56
Szinte hibátlanul megmaradt az utastér
29
/
56
Elektromos mozgatású ablakok
30
/
56
Tanácsok a differenciálzárak használatához
31
/
56
Elektromos mozgatású ablakok
32
/
56
Pazar helykínálat
33
/
56
Kényelmes, puha ülések
34
/
56
Klasszikus műszerfal, a megszokottnál több műszerrel
35
/
56
Bő 47 ezer kilométerrel szinte még új
36
/
56
Balra klímapanel, jobbra a magnó helye
37
/
56
Négyfokozatú az automata váltó
38
/
56
Van tempomat is
39
/
56
A difizárak forgókapcsolója a kormány baloldalán
40
/
56
Elektromos tükör
41
/
56
Ehh, hagyjuk. Jött az autóval.
42
/
56
Japán autó nincs kvarcóra nélkül
43
/
56
Nemcsak megbízható, biztonságos is. Legalábbis légzsák van benne
44
/
56
45
/
56
Deréktámasz a vezető székében
46
/
56
Váltókarok egymás mellett
47
/
56
Óriási doboz a két első ülés között, balra picike aprópénz rekesz
48
/
56
Az egyik a váltások idejét rövidíti le, a másikat benyomva pedig kettesből indul az autó
49
/
56
Hátsó sor háromszemélyes paddal
50
/
56
Hátsó sor két személyre, kartámasszal
51
/
56
Hamutartó az ajtóban
52
/
56
Bitang méretű csomagtartó
53
/
56
Nyilván szervizkönyves
54
/
56
55
/
56
56
/
56