B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Frissen aláírt egy sisakot Schumacher, eladják
Aranyi Péter
Ez a teherautó a magas házak jóbarátja
Kováts Olivér
F1: Ezek a csapatok lehetnek 2026 nagy nyertesei
Kováts Olivér
F1: Hamilton elismerte, nem elég jó
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Szabadidő-autó, amit még nem városba szántak – Hyundai Tucson 2008
1
/
42
Közel 20 centiméteres hasmagasságával és masszív futóművével ideális horgász- és telekjáró autó a Tucson
1
/
42
Közel 20 centiméteres hasmagasságával és masszív futóművével ideális horgász- és telekjáró autó a Tucson
2
/
42
3
/
42
4325 mm hosszú, nem nehéz vele parkolni
4
/
42
Alapból az első kerekek hajtottak, de ha elforognak, a hátsóknak is jut a nyomatékból
5
/
42
Csavarrugós, strapabíró futómű
6
/
42
Külön nyílik a csomagtartó üveg része
7
/
42
A 140 lóerős dízelmotor még ma is erős
8
/
42
A viszonylag kis csomagtartó mellé jól jön egy tetőbox
9
/
42
Elsőkerék- és összkerékhajtással is gyártották
10
/
42
Tágas utastér, magasságban csak billenthető üléssel
11
/
42
Tágas utastér, magasságban csak billenthető üléssel
12
/
42
Gyors és hatékony ülésfűtés teszi komfortossá a fekete bőrkárpitot
13
/
42
Levegőcső az ajtókárpitban
14
/
42
A bőr itt-ott már kirepedezett
15
/
42
Kényelmes, jó oldaltartásúak az ülések
16
/
42
Légzsák mindenhol
17
/
42
Kézzel is kapcsolható a négykerék-hajtás
18
/
42
Az átlagfogyasztás becsapós, fotózás előtt nulláztuk le
19
/
42
Régimódi, de okos fedélzeti zene. Már USB csatlakozón is etethető muzsikával
20
/
42
Átlagos a hatfokozatú váltó
21
/
42
Ülésfűtés az elsőknek
22
/
42
Szemüvegtartó a tetőben
23
/
42
Óriási vészvillogó gomb
24
/
42
Hasznos extra a tempomat is
25
/
42
Hatalmas tér hátul
26
/
42
Átlagos minőségű műanyagok
27
/
42
A hátsó sornak is jutott külön világítás
28
/
42
Háló mindkét ülés háttámláján
29
/
42
12 voltos csatlakozó a második üléssorban
30
/
42
Dönthetőek a háttámlák
31
/
42
Kissé lefittyedtnek ható könyöklő
32
/
42
Külön nyílik az üveg
33
/
42
Egyik az ajtó, másik az ablak nyitókája
34
/
42
Lehetne nagyobb a csomagtartó
35
/
42
Két darabban dönthető a háttámla
36
/
42
Nagy, sík rakfelület, ellenálló borítással
37
/
42
Fény és energia
38
/
42
Oldalháló a csomagtartóban
39
/
42
Igazi, aranyat érő pótkerék a pinceszinten
40
/
42
Jó tanácsok az ülésen
41
/
42
Takarékos, de erős motor
42
/
42
Szellős motortér, ahol az izzócsere sem egy kilátástalan vesszőfutás