B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Sok bajtól megment ez a használt autó
1
/
12
Melósautónak, szegény emberek mobilitási mentsváraként nincs jobb a Wagon R+-nál, ami sajnos látszik is a kínálaton
1
/
12
Melósautónak, szegény emberek mobilitási mentsváraként nincs jobb a Wagon R+-nál, ami sajnos látszik is a kínálaton
2
/
12
Polikarbonát búra helyett sérülékenyebb üveg fedi az első Wagon R-sorozat lámpáit
3
/
12
2003-tól szögletes lett a hűtőnyílás és az als levegőbeömlő
4
/
12
Jól mennek a 2003-as modellfrissítés utáni Wagon R+-ok az 1328 köbcentis, 94 lóerős, 118 Nm nyomatékú négyhengeresekkel is az Ignisből
5
/
12
6
/
12
Fő baja nem is konstrukciójából fakad, hanem a magyarországi csóróságból. Nagyon sok a lezüllesztett, elhanyagolt példány. A kép illusztráció
7
/
12
Ez a 2003 előtti verzió. Eltérő a csomagtartó nyitógombja és a ráncfelvarráskor eltűnt a nagy fekete csomagtérlehúzó
8
/
12
Testvérmodellje az Opel Agila. Itthon kevésbé elterjedt, de valamivel nagyobb belőle a légkondis autók aránya
9
/
12
Főleg a karosszéria hátsó részén találni korróziót a küszöbökön, a kerékíveken és a csomagtér fenéklemezén
10
/
12
Ideális esetben az 56 kW (76 lóerő) teljesítményű négyhengeres motor van a használtan kinézett Suzuki Wagon R+-ban. A háromhengeresek sokszor rendkívül gyengén felszereltek
11
/
12
Ilyen a belső tér a 2000 és 2003 közötti autókban. Könnyen kiszakad a két dudafelület a kormánykeréken. Csúnya szépséghiba, szerencsére kormánybőrözőknél kis ráfordítással javítható
12
/
12
1,3-as motorral, két légzsákkal, blokkolásgátlóval és légkondicionálóval egy 2003 utáni Wagon R+ viszonylag magas áron is jó vétel lehet, ha látott szervizt belülről