B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Bukólámpás, Budapestről: Honda Prelude 2,0i 4WS, 1992
1
/
64
Több lakatoláson van túl. Most nagyon szép, bár a tulajdonos szemével nem tökéletes
1
/
64
Több lakatoláson van túl. Most nagyon szép, bár a tulajdonos szemével nem tökéletes
2
/
64
1987 és 1992 között készült
3
/
64
Európában nem, de több nagy piacon a kortárs Accord limuzin is bukólámpával futott, akárcsak a háromajtós AeroDeck sportkombi
4
/
64
A fényszórótechnika korábbi állása szerint csak bukólámpával lehetett mély, sportos, áramvonalas orrot megvalósítani a lámpák nagy mérete miatt
5
/
64
7,5 litert fogyaszt 100 kilométeren, amióta jó a lambdaszondája
6
/
64
150 felett elhalkul az utólagos sportkipufogó. Nem valószínű, hogy sokáig megmaradna ez a rendszer
7
/
64
4,5 méteres
8
/
64
Európából gyorsan kivesztek a prémiummárkák alatti kupék, az USA autópiaca tartotta életben őket
9
/
64
Formailag elődjét, a második generációt követi a háromgenes Prelude
10
/
64
Accord, Ballade, Concerto, Jazz, Prelude: a Honda akkoriban kedvelte a zenei szakszavakat autónévként
11
/
64
A 4 Wheel Steering rövidítése
12
/
64
140 lóerős szabályozott katalizázorral, 150 lóerős a szabályozott katalizátor nélkül
13
/
64
A műszerfalon utazik a modellautó
14
/
64
Erre a látványra vágyott a tulajdonos
15
/
64
Gyorsan mozog
16
/
64
Pneumatika helyett villanymotor mozgatja, ami megbízhatóbb
17
/
64
Az ablakmosótartály kék kupakjától jobbra látható a lámpákat billentő villanymotor, a fekete henger
18
/
64
Európában nem, de több nagy piacon a kortárs Accord limuzin is bukólámpával futott
19
/
64
Nagyon mély az orr, nincs sok hely a motor felett
20
/
64
B20A9 a motor kódjele
21
/
64
Kettős keresztlengőkaros a hátsó kerékfelfüggesztés, itt jól láthatók a kormányösszekötők
22
/
64
Sokba került a ráfutásos balesetekben sérülő hátsó kormányzás javítása, a megugró biztosítási díjak nem tettek jót az összkerékkormányzás elterjedésének
23
/
64
Hátul is vannak kormányösszekötők a kerekek elfordításához. Az első és a hátsó kormányművet kvázi kardántengely köti össze
24
/
64
Japánban készült
25
/
64
26
/
64
Jól működik a tolótető
27
/
64
28
/
64
Jól működik a tolótető
29
/
64
Ezeknek az autóknak a rozsdásodás okozta a vesztét
30
/
64
Gyönyörű a fara, innen akár M-es BMW is lehetne
31
/
64
Le lehet parkolni elfordított hátsó kerekekkel, a modern autóké megállás után a automatikusan visszatér egyenesbe, bárhogy is állnak az elsők, mert így esztétikusabb
32
/
64
Nem sportkocsi, de két személynek gyors és elegáns túraautó
33
/
64
Minden jó helyen van, ergonómiából ötös
34
/
64
Sokkal vonzóbbb kézi, mint automatikus váltóval
35
/
64
170 ezret futott óra szerint
36
/
64
Nagyon mély az üléshelyzet, így az üveg tolótető ellenére is elférnek magas emberek
37
/
64
Bal fent a kis karral lehet a tánladőlést finoman léptetve könnyen és gyorsan tökéletesíteni és van egy másik kar a nagyjábóli beállításhoz
38
/
64
Kicsit viseltes a vezetőülés oldaltámasza
39
/
64
A belső karral könnyű előrehajtani a jobb első ülést
40
/
64
Az ajtókárpitot hátul rögzítő facsavar egy korábbi baleset utáni javítás nyoma
41
/
64
Mindene működik, amit villanymotor mozgat
42
/
64
A biztosítékok alatt van az aprópénztartó
43
/
64
44
/
64
45
/
64
Nem gyári a rádió, de csak a Panasonic felirat meglétében tér el tőle, nagy fogás volt
46
/
64
Nincs túlbonyolítva
47
/
64
48
/
64
Szép a puha szőnyeg az ajtótárolókon
49
/
64
Gyakorlatilag nincs lábtér hátul, az üléstámla egyben lehajtható a jó nagy csomagtér bővítéséhez
50
/
64
Kettős keresztlengőkaros a hátsó kerékfelfüggesztés, itt jól láthatók a kormányösszekötők
51
/
64
Ez a kapcsoló nyitja-zárja a bukólámpákat
52
/
64
BA4 a háromgenes Prelude kódja
53
/
64
Kapaszkodó segít az első utasnak
54
/
64
Lezárható a háttámla, hogy a betört ablakok felől ne lehessen hozzáférni a csomagartóhoz
55
/
64
Nem osztott az üléstámla
56
/
64
Meglepett a Prelude tágas csomagtere
57
/
64
Szükségpótkerék van alul
58
/
64
Hiányzott a szerszámkészlet, nagy szerencse, hogy sikerült sikerült pótolni
59
/
64
Ide rögzül a szerszámos doboz
60
/
64
Nem a gyári rögzítés a facsavar
61
/
64
Ősi OBD: villogó LED közli a hibaüzeneteket, a villanások számából tudni, mi a baja
62
/
64
A takarólemez mögött az órabeállítás gombjai vannak
63
/
64
Nem gyári a rádió, de csak a Panasonic felirat meglétében tér el tőle, nagy fogás volt
64
/
64
Vadul harap gázra, szépen forog és nagyon jól megy a 140 lóerős, kétliteres motorral