Kevés autótípusban egyeduralkodó egyetlen hajtáslánc, a nagyobb Lexusokban azonban szinte kizárólagos a hibrid hajtásrendszer. A használt Lexus GS-ből sem a 300-as V6-ost vagy valamelyik V8-ast vizsgáltuk át a Vezess Értékbecslőben, hanem a messze legkedveltebb hibridet. Használt autóként a GS 450h kvalitásai máig magasan tartják a típus árszintjét, érdemes alaposan leinformálni a kinézett autót, megtudva például, hogy van-e a biztosítók által térített töréskára. Erre a CarVerticalt ajánljuk.
Ennek a használt Lexus GS 450h-nek az egyik érdekessége, hogy a 10 éves hibridgarancia lejártának évében, 2016-ban egy márkaszerviz a kapacitáscsökkenés miatt kicserélte az autó nagyfeszültségű akkumulátorát. Nem sok autómárkát tudunk elképzelni, ahol egy ilyen költségű beavatkozás simán megvalósítható a jótállási periódus legvégén. A hibridrendszer meghajtó-akkumulátorának bruttó ügyfélára ugyanis 1 470 000 Ft.
Láncbajos i30, nagypályás Audi A6, ígéretes Focus, sokat futott Swift, túlértékelt Yaris, szebb napokat látott Zafira: a Vezess Értékbecslő többi részét itt találjátok.