B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Japán csúcstechnológia konzerválva – Mazda RX-7
1
/
49
Amerikából kicsit esélyesebb jó állapotút szerezni, ez az autó Nevadából jött (a rendszám nem az eredeti, azt nem adja oda az amerikai hatóság)
1
/
49
Amerikából kicsit esélyesebb jó állapotút szerezni, ez az autó Nevadából jött (a rendszám nem az eredeti, azt nem adja oda az amerikai hatóság)
2
/
49
Széles és lapos, nem túl nagy autó, de elég klasszikusak az arányai
3
/
49
Alacsonyan fut és a csillapítása gombnyomásra keményíthető, de aktívan változtatja is fékezésre és gázadásra
4
/
49
Avatott szemeknek valódi döbbenet egy ilyen RX-7 FC-t közúton látni
5
/
49
Kazetták a kesztyűtartóban, ahogy illik
6
/
49
Vékony kormány, természetesen kopásmentesen, ez már az egész beltérre igaz
7
/
49
Eredeti prospektusok és szerelési útmutató a Haynes szerelésijével kiegészítve
8
/
49
Gombnyomásra keményíthető a futómű csillapítása
9
/
49
A narancssárga piktogramok és jelzések önmagukban sem szokványosak
10
/
49
Tönkrement az eredeti burkolat, új helyett házilag gyártottak tökéleteset hozzá
11
/
49
Kéttárcsás a 13B Wankelmotor, szívó formában 148 lóerős
12
/
49
Az eredeti matricák már tönkrementek, van gyári horror áron, legyártani saját megoldásokkal sokkal kreatívabb
13
/
49
14
/
49
15
/
49
Teljesen újszerű a kipufogórendszer, középen ketté ágazik, két dobban végződik
16
/
49
Gyorsan nyílik a bukólámpa szinte hangtalanul
17
/
49
Az amerikai hosszjelzők itthon menetfénynek is tökéletesek
18
/
49
Fantasztikus hangulatot adnak a bukólámpák a kormány mögül nézve
19
/
49
Többféle hátsó lámpával is készült évjárattól függően
20
/
49
Ritka extra a gengszterrács, de ez is eredeti tartozék
21
/
49
22
/
49
Hunyorítva látni benne a Porsche 924-et, de össze sem hasonlítható a német riválissal
23
/
49
Passzív hátsókerékkormányzással szerelték
24
/
49
Felújították a felnijeit, tökéletesen mutatnak alatta
25
/
49
26
/
49
27
/
49
A fényszóró alatt egy kis ablakon keresztül lehet villantani, így nem kell felnyitni a lámpát hozzá
28
/
49
Fényezése eredeti, közelről is nehéz észrevenni rajta a hibákat, az autó tökéletes állapotban van
29
/
49
Megkapta az OT rendszámot, valószínűleg nincs másik ilyen FC az országban
30
/
49
Bár a hátsó kupola akár engedné, nincs benne hátul ülés, csak kétüléses az RX-7
31
/
49
32
/
49
Elég lapos és széles autó, de nem túl nagy, valódi kanyarvadásznak tűnik
33
/
49
Tolótetővel szerelték, természetesen hibátlanul működik
34
/
49
Feltámasztani nem egyszerű, a jó kiindulási alapot nagyon fontos megkeresni és megfizetni
35
/
49
Sportosnak néz ki, de szívómotorral inkább csak egy erős túraautó
36
/
49
Részletgazdag a formavilága
37
/
49
Bőrkesztyű, csak a stílus kedvéért
38
/
49
39
/
49
Enni lehetne az aljáról és az összes motoralkatrészről, alig egy hónapja lett kész a motor felújítása
40
/
49
Második generáció, az RX-7-be csak Wankel motor került
41
/
49
Redőzött az ajtókárpit, ezzel kicsit az amerikai igényekhez igazodtak
42
/
49
Végtelenül részletgazdag a beltér, ez nem szokványos japán kapcsoló
43
/
49
Csinos a vékonyküllős kormány, a fogása is nagyon jó
44
/
49
Gombtenger, a kazettás magnó hangszínszabályzója impozáns darab
45
/
49
46
/
49
Újrafestették a bőrüléseket, most olyan a beltér, mintha új lenne
47
/
49
Sportosak az ülések és az üléspozíció, a kék beltérnek megvan a hangulata
48
/
49
Tökéletes elrendezés, egy araszon belül a váltó, kézifék és a kormány
49
/
49
Nehéz normális állapotú autót találni a 80-as évekből, ez az RX-7 egy valódi időutazás