Elöl kettős keresztlengőkaros a 156-ból átvett kerékfelfüggesztés. Az alsó lengőkarok cseréje jóval többe került a tulajnak,mint a felsőké. Az alsók alkatrészára 26 300 Ft volt oldalanként, a felsőké 10 900 Ft. A csere munkadíja alul 16 000, felül 22 000 Ft a két oldalra a számla alapján
Ilyen gyönyörű lehetett újonann a belső tér
Szépek az ajtókárpitok, más a hangulata, mint a G Astrának vagy az 1-es Focusnak
Tényleg 10W60-as viszkozitású Selenia Racing a gyári olajelőírás a 2,0 Twin Sparkhoz
Ilyen fokú rozsdásodással kevés 147-es Alfán találkozhattok
2005-től 4223 mm a karosszéria hossza, 1729 mm a szélessége és 1442 mm a magassága a legtöbb motorral, a kétliteres benzineseké viszont csak 1421 mm
600 ezer forinttól mennek felfelé a 2005-től gyártott, ráncfelvarrás utáni autók kb. 1,3-1,4 millió forintig
Kereken 20 kg-mal könnyebbek a háromajtós használt 147-s Alfák az ötajtósoknál . A technika a 156-ból jött, nemcsak a GTA-ké
Csak 292-1042 literes a csomagtartó, de 60 literes a tankja
Kollégánk 650 ezer forintért vette az autót, ráköltött 394 ezret plusz a négy új gumi árát, hogy jó legyen. Utána jött a motorfelújítás, majdnem félmillióért. Nagyon kell nézni az olajszintet
Ne a dízeltől féljetek, az Alfa 147-hez a JTD-k 100-150 lóerővel stabil, jó konstrukciók
Első Alfaként jó lehet a 147 is. Öröm vezetni, jó ránézni és megadja az alfás közösséghez tartozás örömét
Amikor jó, akkor nagyon jó az Alfa 147. Ez a 2006-2010 közötti modell, abból is egy Q2 önzáró első differenciálművel
937A a háromajtós, 937B az ötajtós gyári kódjele. A 937C az Alfa GT
Olaj híján besült a motor a friss vezérlés- és olajcsere után. A 2.0 Twin Spark megzabálta a frissen lecserélt Selenia-olajat, amire rutinos alfások számítanak, de a 147-novíciusnak keserű tapasztalat volt
Hagyjuk kicsit a hibákat, gyönyörködjünk együtt a Busso V6 szépségében a 147 GTA-ból!
Vannak igényei: a négy kis gyújtógyertya ára 29 100, a négy nagyé 12 600 Ft-ra rúgott az ikergyertyás motorban, cseréjük még 6600 Ft volt. De ez a GD1-es Honda Jazzen sem öt forint
Ma is jó ránézni a műszerekre, a mesteri dizájn hatására az óracsoport menőbbnek hat, mint a 2+2 órás műszerezettségből következnék
Rövid lábbal talán passzol az üléshelyzet, magasra nőtteknek nem az igazi. Igényesek a belső burkolatok
Hátramegy a hűtött levegő az első ülések között
Nem öregedett csúnyán a 2005-ös autó belső tere, a világos utastér ma is vonzó, az üléskárpitok szépek 237 000 km-rel
Korának egyik legszebb belső ter ékítette a 147-es Alfát