B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Sivatagi kalandokra született ez a különleges autó
Vezess
Nem segítettek társukon a fiatalok, elhunyt
Földes Attila
Magyarországon az új Mercedes-Benz CLA
Vezess
Baleset miatt szigorítják az autóhirdetéseket
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Használt autó: fájni fog az automata váltó?
1
/
17
Sokáig egyeduralkodó volt a hidrodinamikus nyomatékváltós automata. Idejekorán elvégzett olajcserékkel igen hosszú lehet az élettartama
1
/
17
Sokáig egyeduralkodó volt a hidrodinamikus nyomatékváltós automata. Idejekorán elvégzett olajcserékkel igen hosszú lehet az élettartama
2
/
17
Elektromos autókban sincs kuplungpedál, ez is egy út, hogy ne kelljen váltani
3
/
17
Könnyebb elkezdeni a vezetést és megtanulni közlekedni automatikus sebességváltóval
4
/
17
Számos nagyteljesítményű autóból nincs is kézi váltós. Ez egy Dodge Challenger, előnyös pózban
5
/
17
Ha automatikus váltós használt autót vesztek, legyen félretéve félmillió Ft, hátha elviszi a váltó. Ez a tartalék nem árt nagynyomású befecskendezős, turbós benzines vagy feltöltött dízelmotoros használt autók vásárlásakor sem
6
/
17
Kézi váltós autókat ontottak a keleti blokk autógyárai, még eredendően városi autókból sem volt automatikus váltós
7
/
17
Sokszor ugyanaz az automatikus sebességváltó szolgál ki több motorverziót. Érdemes a kisebb teljesítményűeket választani, a csekélyebb nyomaték többet meghagy egy váltó tartalékaiból
8
/
17
Ha nagy a vész, tömeggyártott autókban menekülőút lehet az átalakítás kézi váltóra, ha ennek költsége kisebb bukás, mint hibásan eladni az autót
9
/
17
Az eladó használt autók majdnem három negyedében kázi váltó van, automatával sokkal szűkebb a választék
10
/
17
Ha nem is ennyire, de gyakori olajcserékkel nagyban megnyújtható az automatikus váltók élettartama
11
/
17
Sok a 3-4 fokozatú automata az idős hasnált autókban, nagyot eső fordulatszámmal a felváltások után
12
/
17
Koros használt autókkal a kocsi értékénél nagyobb kiadás egy váltófelújítás
13
/
17
Elektromos autókban sincs kuplungpedál, ez is egy út, hogy ne kelljen váltani
14
/
17
Nagy előnye a kettős kuplungos sebességváltóknak, hogy nem okoznak többletfogyasztást és villámgyorsan váltanak. Az egyik kuplung oldásával és a másik ezzel párhuzamos zárásával nem szakad meg a gyorsulás
15
/
17
Legkésőbb 90 000 kilométerenként érdemes olajat és ahol lehet, olajszűrőt is cseréltetni az automata váltós használt autókban
16
/
17
Létfontosságú a fékfolyadék cseréje a gyári előírás szerint, mert ezzel működik a kuplung is és a szennyezett fékfolyadék a kuplunghidraulikát is hazavágja
17
/
17
Ha nagy szerencsétek van, egy főtengely-jeladó cseréjével életre kel a hibásan működő automatizált kézi váltó vagy csak a joystick-ként felfogható fokozatválasztó-kar helyzetérzékelő-jeladói rosszak. Ez egy Corsa C belső tere