Felfogható retró autóként, mert dicső elődje, a Datsun Fairlady 240Z 1969 őszén robbantott Amerikában. A hat henger és dögös forma akkor is hatott és ma is működik
Könnyűfém a motorházfedél és a legtöbb futóműalkatrész, a súly 53 százaléka jut az első, 47 százalék a hátsó kerekekre
Jól néz ki, majdnem 20 évvel a bemutatója után is
100 km-en 10-20 liter közötti fogyasztással számolhattok, legtöbbször elég 12-13 liter városon kívül
Csúnyán javított balesetes sérüléssel sikerült nagyon jó áron megvenni ezt az autót. 2004-es szívó oldalon változó a vezérlése és 280 lóerős
Értékesebbek az európai modellek, amelyeken jobb a fék, a Brembo elöl fix alunyerges, négydugattyús rendszerével, hatásosabb a differenciálműre vezetett hűtőlevegő és 0,30 helyett az aerocsomaggal 0,29 az alaktényező
Az előző kerékszett egyik felnije eltört, cserélni kellett a komplett kerékgarnitúrát
Magyar gyártmány, vadonatúj négy évszakos gumi van rajta
VQ35DE: a kódjeléről is illik ismerni ezt a remekművet. Láncos vezérlése nagyon tartós, motorolajat 7000-8000 kilométerenként kell cserélni
Kétszemélyes az utastér, ott ülsz a történések közepében, tökéletes helyzetben, közel a hátsó kerekekhez. A kormányzás pontos és nincs túlkönnyítve
Kétszemélyes az utastér, ott ülsz a történések közepében, tökéletes helyzetben, közel a hátsó kerekekhez. Az óracsoport együtt mozog fel-le a kormánnyal, ki-be sajnos nem állítható a volán
Matrica Paul Walker aláírása
Idővel elfáradnak az ajtóemelő teleszkópok. A gumibakban lévő rugó pattintja fel a fedelet nyitáskor. Mivel a rugó előbb-utóbb elgyengül benne, ötforintosokat ragasztott össze az autót gondozó szerelő, ezzel téve feszesebbé és rövidebbé a rugót. Nagy ötlet!
Igen sok elismerést és díjat nyert a Nissannak a VQ-motorcsalád
Reped a gitt, alatta rozsdásodik a lemez a törés javításánál. Ennek megcsináltatása is tervben van
A toronymerevítő elé és mögé befér egy-egy golfzsák, ami az amerikai piacon fontos szempont volt
Jó nagy a fedél, de csak 235 literes a csomagtér, a toronymerevítő is fixen megosztja a teret, de elé és mögé befér egy-egy golfzsák, ami az amerikai piacon fontos szempont volt
Valódi pótkerék van benne
Ez a kis utólagos betét a modellfrissítéssel jött, mert addig be lehetett látni a csomagtérbe ezen a résen
Könnyűfém a motorházfedél és a legtöbb futóműalkatrész, a súly 53 százaléka jut az első, 47 százalék a hátsó kerekekre
Szénszálerősítésű műanyagból van a kardántengely, ami könnyít valamit az igen masszív 350Z-n
Tökéletes értékek: percenként 650 az alapjárati fordulat és melegen 30 PSI az olajnyomás. Ha nem elég nagy az olajnyomás, motorfelújítás fenyeget, ami 1,5-2 milliós forintos nagyságrend
Elsősorban a 3-5-6 fokozatban jelentkezhet szinkronhiba a kézi váltókkal. Az automatákban elég 60 ezrenként olajat cserélni, kézi váltóval 30 000 km az ajánlott csereintervallum