B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Fehér Patrik
F1: Fájdalmasan rossz lesz Hamilton éve
Kováts Olivér
F1: Verstappen frusztrált, szabályváltozást követel
Kováts Olivér
F1: Ha nincs a büntetés, nyert volna Verstappen?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ezt az autót kellett volna megvenni pár éve
1
/
65
Amerikából hozta magával egy visszaköltöző magyar hölgy, itthon eladta. Előző tulaja 15 évig óvta, mielőtt Fehér Ádám megvette
1
/
65
Amerikából hozta magával egy visszaköltöző magyar hölgy, itthon eladta. Előző tulaja 15 évig óvta, mielőtt Fehér Ádám megvette
2
/
65
Pozitív töltetű filmszerepe kultikussá tette
3
/
65
Bombázónak tűnik, de ne értsétek félre. Az Eclipse nem sportautó, hanem egy sportosra rajzolt kupé
4
/
65
140 lóerő pont elég hozzá
5
/
65
Évente párszáz kilométert fut csak
6
/
65
Kaliforniában használta első tulajdonosa, ő hozta át a nagy vízen 2004-ben
7
/
65
Inkább a túlnyúlások hosszúak, a kupét kezessé teszi a 2510 mm-es tengelytávolság, ami rövidebb egy mai Volkswagen Polo 2548 milliméterénél
8
/
65
438 centis hosszához 174 centi a szélessége, de nagyon alacsony. Elsőkerék-hajtással 129,5 centis a gépkönyve szerint, az összkerekes magassága 131 cm
9
/
65
D38A a facelift utáni kupé gyári kódja, D39A a kabrió. 1997-ig D31A és D32A volt
10
/
65
Rettentő kevés maradt belőlük
11
/
65
Sosem lesz napi járós autó, arra ott van a 4,2-es Q7 TDI
12
/
65
Csak a széles látószög gömbölyíti meg az autót
13
/
65
Semmilyen gányolás nincs rajta, összetörve sem volt, a fényezése egy lakkréteggel frissült valamikor
14
/
65
Dizájnelem a kopoltyú, az elődön is látható volt
15
/
65
Dizájnelem a kopoltyú, az elődön is látható volt
16
/
65
Oldalsó helyzetjelzője is van
17
/
65
Régóta garázsban tartott autó
18
/
65
Európai a fényszórója, ez fontos a műszaki vizsgához
19
/
65
Hibátlanul működik a motoros botantenna
20
/
65
Ádám autója a fotózáskor még azt a 17-es felniszettet viselte, amivel megvette az autót
21
/
65
Áramvonalas a tükre
22
/
65
Obligát a felirat az USA piacára szállított autókban
23
/
65
Keret nélküli az ablak, ahogy kell
24
/
65
Kifelé nyílik a tolótető
25
/
65
Hibátlan a tolótető is
26
/
65
Innen jön a hátsó ablakmosó vízsugara
27
/
65
Névadója nem a napfogyatkozás, hanem egy 18. századi, győzelmet győzelemre halmozó brit versenyló
28
/
65
Gyári a szárny, nem tuningelem
29
/
65
Nem fakultak ki a hátsó lámpák
30
/
65
1996 köbcentis az autóban lévő Chrysler-motor, 1997 a Mitsubishi saját 4G63-as négyhengerese. Használtan az amerikai motor semmivel nem rosszabb vétel, mint a japán
31
/
65
Független a hátsó kerékfelfüggesztés is. Elhanyagolt futóművű és gumijú Eclipse-ekben a gázelvételre a terhelésváltástól keresztbe induló autót könnyű eldobni
32
/
65
Megvan a gyári Mitsubishi Eclipse-garnitúra 16-os méretben
33
/
65
Itt lehet betölteni a hátsó tartályba az ablakmosót
34
/
65
Egész nagy a csomagtér, de magas a pereme
35
/
65
Nemigen volt használatban a pótkerék
36
/
65
Hatalmas a csomagtérfedél
37
/
65
Itt sincs nyoma rozsdának
38
/
65
Teljes a fedélzeti irodalom és az autó dokumentációja
39
/
65
Ez is egy szép részlet
40
/
65
1990-es évekbeli japán tömegautós ajtókárpitot kapott
41
/
65
42
/
65
43
/
65
44
/
65
Megbízhatósági szempontból jó választás a Mitsubishi 4G63 négyhengerese helyett a 420A kódjelű amerikai motor, 140 lóerővel
45
/
65
Halványan kivehető a matricán a 420A motorkód
46
/
65
Illinois államban készült
47
/
65
Mély az üléshelyzet, magas embereknek is elegendő a hely, legalábbis elöl. Hátra filigrán lányok tudnak bekucorodni
48
/
65
49
/
65
Van valami repülőcockpites a műszerfalban
50
/
65
51
/
65
52
/
65
Kényelmes, jól beállítható az üléshelyzet
53
/
65
Kényelmes, jól beállítható az üléshelyzet
54
/
65
55
/
65
Nincs hátul fejtér
56
/
65
57
/
65
Négyfokozatú az automatikus váltó
58
/
65
Kézi váltója ötfokozatú volna
59
/
65
Van benne overdrive
60
/
65
Működik a fordulatszámot csökkentő overdrive
61
/
65
Amerikai piacos autó volt, van benne légkondi
62
/
65
Ádám bszerezte a CD-táras gyári fejegységet az utólagos helyett
63
/
65
1990-től 1994-ig készült az első Eclipse, csak kupéként
64
/
65
2000 és 2005 közötti autó a harmadik Eclipse-nemzedék, eben volt először V6
65
/
65
2012-ig volt kapható a negyedik generáció, csúcsmodellként 265 lóerős, 3,8-as hathengeressel