170 000 forintos ráfordítással szépült meg a teljes belső tér, a technikára nagyjából félmillió forint ment rá az autó megvásárlását követően, pedig egyik sem volt elhanyagolt
Bő 20 évünk volt megszokni az orrát, de ma sem értem, miért ez a verzió került gyártásba. Használtan alig van remény hazai eredetű 325ti-re, külföldön kell körülnézni vagy nyugatról behozott használt autót keresni itthon
Civilizált rugózással, az elöl igen jó ülésekkel és a rövid áttételezés dacára normális zajzinttel a hathengeres Compact elegáns utazóautó
7,1 mp a gyorsulás 0-100 között, a 235 km/órás végsebesség sem az az érték, amire sokan számítanak a korszak legkisebb BMW-jétől
Ajándék volt az autó és tényleg ajándék vele járni. Gazdájának ez az egy autója van, bárhová megy, örülhet a sorhatos Compactnak
2002-es tesztünkön, ifjonti hévvel 14-15 literig ment fel a 325ti Compact tesztautó fogyasztása, sok fellegváras csapatással Visegrádon. A reális átlag 9,5 liter/100 km
Típusfelirat nélkül is látni a kipufogón, hogy hathengeres
Nem ez a legszebb BMW
Xenon fényszórós a 325ti
Ezen az autón a fényszórók feletti tömítést is kicseréltette a tulaj gyári újra
Legtöbbször négyhengeres motorok vannak a vesék mögött. De nem mindig
205/55 R16-os téli gumikon vezettem az autót
Gyakorlatilag újak az első féktárcsák
A kopoltyúablakok elérhetők voltak elektromos nyitással és zárással is
A legkisebb BMW-n is cápauszony-antenna volt
Ez az él segít leválni a légáramlatoknak és stabilabbá teszi az autó útfekvését nagy tempónál
Vannak rajta szokatlan részletek
Ultrahanggal működik a hátsó parkolássegítő
Ennyiből is látni, hogy ez a 325ti
A kartergázszűrő és vákuumrendszerének cseréje óta káprázatosan finoman jár, valóban rezgésmentes a jó súlyeloszlás érdekében mélyen hátratolva beépített sorhat
Zafírfekete a metálfényezés neve. A 325ti első vezérlésű M54B25 motorjában tartós a vezérműlánc
Csomagtéri akkumulátor javít a sorhatos 3-asok súlyeloszlásán, csak a négyhengereseké van elöl
Zafírfekete a metálfényezés neve. A 325ti első vezérlésű M54B25 motorjában tartós a vezérműlánc
Sok városi úttal nem szabad 10 000 km fölé engedni az olajcsere-periódust, de hosszabb távokon használt autók is megérdemlik a friss kenőanyagot
Némi olajat izzad a hidraulikus kormányszervo a tartályból
Jó állapotban van a kipufogó. A futómű hátul is független
Nem volt 4x4-es a Compactól. AZ első futómű sima MacPherson- konstrukció rugóstaggal
Világos szőnyegek, vajszínű bőrkárpit, fabetét és pazar felszereltség nemesíti a 325ti Compact utasterét
Meglepően nagy, de szerethetően intim tér az E46 Compact belseje
Tehetős ínyenc lehetett az első tulajdonos, aki megrendelte a legkisebb BMW-t színes navigációval, autótelefonnal, világos bőrüléssel és hathengeres motorral, de kézi váltóval
Enyhe gyorsításnál is kihasal 20 liternél a pillanatnyifogyasztás-jelző. Tökéletesen leolvashatóak a műszerek, 6500ig húzatható a hathengeres szívómotor
Budapesten járva jött ki ez a fogyasztás, vegyesen 9,5 liter a reális 100 km-re
Kellett egy alapos kozmetikai kezelés kárpittisztítással, az állítómechanikát takaró törött oldalborítást is pótolta az autó gazdája
Optimálisan beállítható a vezetőülés, még billenteni is lehet és meghosszabbítható az ülőlap
Nem vészes: a bőrülés oldaltámaszának élein viseltes a kárpit
Sokkal igényesebb belül az E46, mint utóda, az E90-91-es 3-as
Oldallégzsákja is van
Eláll az ajtókárpit, 21 éves autóval mindig van mit csinálni
Nagyok és nehezek az oldalajtók, terhelik a zárakat és a zsanérokat. Emiatt a Compacton is lóghatnak, mint a Coupén és a 3-as kabriókon
CD-k lejátszására a pár kísérlet után magától megjavuló CD-tár szolgál
Méregdrága extra volt a nagyképernyős, színes kijelzős navigációsrendszer
Már működik a bontottan beszerzett kazettás egység is. A CD-k lejátszására a pár kísérlet után magától megjavuló CD-tár szolgál
Enyhe karmolások vannak a váltó előtti tárolórekesz fedelén
80 ezer Ft körül mozog egy gyári beszállítói minőségű kuplungszett kinyomócsapággyal és 140-250 ezer Ft között kapni hozzá minőségi utángyártottban kettős tömegű lendkereket. Kétféle átmérőjű van, vigyázzatok vele!
Az első roló alatt autótelefon található
Meglepett, hogy 180-185 centis embereknek elegendő a hely hátul, Középen nincs fejtámla és csak csípőöv járt egy ebben a nagyon drága autóban
Ha nem is a C-oszlopból, mint a kupékban, de hátul is van világítás az utasoknak
Elszakadt az ülészseb hálója
Elöl és hátul is működnek a tárolókat fedő rolók, ráadásul az első alatt autótelefon található
Elöl és hátul is működnek a tárolókat fedő roló
Magyar fejlesztés a Mellorn Audio hangrendszere, Maróti Gábor és Pelczer Tamás szenvedélyének gyümölcse. A lemezjátszót hangolni kell a rendszerhez, csak a hangszedő többe kerül, mint ez az autó