B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Alkatrészek, utasok eshetnek ki ezekből az autókból
Svékus Gergő
Itt a lista. Ezek a dízel autók a legrosszabbak
Erdős Norbert
Itt van minden, amit az új műszaki vizsgáról tudni lehet
Aranyi Péter
Fontos könnyítést kaphatnak a kamionsofőrök
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Használt autó: ez az, amit nem lett volna szabad megvenni?
1
/
23
Hátsó futóműve a W201-es 190-ben bevezetett ötlengőkaros megoldás
1
/
23
Hátsó futóműve a W201-es 190-ben bevezetett ötlengőkaros megoldás
2
/
23
Évekig csak álmodoztam a 124-ről és óvatosan nézegettem őket autótelepeken, nyugaton és itthon
3
/
23
Külföldön és itthon is régóta nézegettem 124-es Mercedeseket, lehetőleg négynél több hengerrel. Ez a fotó München közelében készült
4
/
23
Itt épp a rendszámcsere zajlik az SPP-124-ben benne van a típusjelzés, az S124
5
/
23
Egészen elképesztő a 124-es Mercedesek élettartama és még a vastagon lelakott autóknak is jó a hangulata, pedig alig idézik egykori dicsőségüket
6
/
23
Van baja bőven, de működik és sok örömöt ad
7
/
23
Szedánként a 124-es alaktényezője jobb volt, mint az áramvonalassága miatt az 1983-as Év Autójának megválasztott C3-as Audi 100-é. A kombi is lágyan hasítja a menetszelet
8
/
23
1610 kilójával és néhai 113 lóerejével ez is lomha, de a 72-75 lóerős négyhengeres 200D-k mozgására alig tudsz hatni a gázpedálla
9
/
23
Nem fog sokat fogyasztani, 7,7 l/100 km a valaha 113 lóerős E 250 Dieselek átlagfogyasztása a Spritmonitoron
10
/
23
Legelőször is az elgörbült jobb első ajtót kellett kicseréltetnem és lefényeztetnemajtót
11
/
23
Telioldalasnak vagy Sacco-deszkásnak hívják ezt a verziót. A névadó Bruno Sacco, aki a Mercedes formatervezési vezetője volt
12
/
23
8000 Ft volt a bontott üres ajtó, 6000 forintért hozta el a futár. A Sacco-deszkát és a díszlécet is cserélni kellett, az összköltség fényezéssel, munkadíjjal 100 000 Ft volt
13
/
23
Áldom Iván, Lajos és Robi segítőkészségét, akik segítettek visszahozni az életbe a több éve álló autót. Pénzt keresni ilyen öreg autók szerelésével nem tudnak, de ha látják az emberen, hogy fontos neki, valahogy találnak rá időt
14
/
23
Nehezen jött ki az óracsoport. Javítása közben kapott az autó új fém és gumi fékcsöveket, ami a legfontosabb biztonsági feladat volt
15
/
23
Hengerenként 4 szelepes az OM605 kódjelű, 2497 köbcentis literes szívódízel. 5000-es fordulatszámon adott le 113 lóerőst, ennek egy része van csak meg
16
/
23
Alig várom, hogy az alufelnis nyári kerekein virítson
17
/
23
A rozsdafoltok között feltűnő négyszög az infrás távirányítóhoz tartozik
18
/
23
Meg kellett küzdeni azért a rendszámtábláért, amiben benne van az S124 típusjelzés. Végül a Kárpát utcai Mercedes-epicentrumban született meg rá a megoldás, Kiss Gábor segítségével
19
/
23
Olajnyomás van, gázolaj van, de nem működött a fordulatszámmérő
20
/
23
Szinte sehol nem foglalkoznak műszerjavítással, az alapértelmezett megoldás Haudek József műhelye volt a főváros XIII. kerületében
21
/
23
Ilyen a csomagtérpadlóból kihajtható harmadik sori üléspad
22
/
23
Optimista a sajtófotó, inkább gyermekekre, mint felnőttekre szabták a csomagtéri üléspadot
23
/
23
Legtöbben azt mondják, jól tettem, hogy megvettem. Támogató közegben élek:-)