Ezúttal egy Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark szerepel a Vezess Értékbecslőben. A 2005-ös autót 237 834 km-es óraállással vizsgálta át, illetve próbálta ki Varga Tibor, az Autóvizsgálat.hu és Szörényi András, a Vezess részéről. Sokan hisznek a szívó benzines motorban, de nem mindig jó választás. A Vezess Értékbecslőben átvizsgált Alfa 147 2.0 Twin Spark gazdája megtapasztalta mindezt.
A videóban látható Alfa 937A, tehát háromajtós modell mappája majdnem egymillió forintnyi friss szervizszámlát rejtett a kesztyűtartóban. Az Alfa 147 2.0 TS bajairól, javításáról és a happy endről a Vezessen olvashattok.
Alább gyors áttekintést adunk a használt Alfa Romeo 147-ről a legfontosabb információkkal.
Röviden – Alfa Romeo 147 (937)
Mettől meddig? 2001-2010
Modellfrissítés: 2005
Ársáv használtan: kb. 350 000-1,4 millió Ft (kivéve GTA)
Ajánlott motor: 1,9 JTD 8V; 1,9 M-Jet 16V; 1,6 Eco;
Alternatíva: Audi A3 8L, BMW 1 E87, Lancia Delta 844, Mercedes C-Sportcoupé/CLC
Motorváltozatok és átlagfogyasztásuk
147 1,6 Eco (105 LE) – 8,58
147 1,6 TS (120 LE) – 8,61
2,0 TS (150 LE) – 9,42 (10W-60 az előírt olaj)
3,2 GTA (250 LE) – 12,26
1,9 JTD 8V 100-115 LE – 6,19
1,9 JTD 16V 140/150 LE – 6,34
Liter/100 km-ben. Forrás: Spritmonitor.de
Fő hibalehetőségek Alfa Romeo 147 (937A, 937B)
Rozsdásodás (főleg a küszöbökön)
Korrodált első futómű-segédkeret
Vezérlésmódosító (benzinesek, kiv. 1.6 Eco)
Olajfogyasztás a benzineseknél
Problémás Selespeed-váltó
Érzékeny, költséges futómű
Elektronikus gondok
Gyorsan amortizálható belső tér
Ha tetszett a Vezess Értékbecslő és szeretnéd megnézni, mit tud a többi használt autó az átvizsgáláson, itt találod a többi részt. 150 ezres olcsó autóktól a modern Audi A6-ig nagyon sokféle autó járt már nálunk.