B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Különleges új közlekedési park nyílt Budapesten
Deme Csaba
Pénzt spórol az autósnak a Mercedes csodafestéke
Kovács Miklós
Brutálisan túltervezték ezt az autót, még ma is ámulunk rajta
Vezess
Két sávot lezárnak, nagy dugó lehet az M0-son
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Sorhat a háznál! – Vettem egy 3-as BMW-t
1
/
37
Érkezett egy E46-os BMW az E36 mellé
1
/
37
Érkezett egy E46-os BMW az E36 mellé
2
/
37
Az egyik legjobb forma az E46-é, sok a szedán az utakon, nem lehet nem ismerni
3
/
37
Hiányzik a vonószem takarója, sérülésből viszont ez a legnagyobb rejta, a jobb elejém a horzsolás
4
/
37
17 colosak a felnik, egy álom lesz rá gumikat venni, de szerencsére még nem kell, 2016 és 2018-asok vannak rajta, és jól áll neki a 17-es kerék
5
/
37
Imádom a vékonx indexből induló övvonalat
6
/
37
Szép mindkét oldala, az összes vonala tökéletes, nagyon bizalomgerjesztő volt első látásra is
7
/
37
Jóval kerekebb, mint az E36, a sárvédőívek és a lemezek domborításai mind kimértek, ezektől szép az E46
8
/
37
Nincs parkolóradarja, de a kupé miatt már rutinosan parkolok szedánnal
9
/
37
A dupla kipufogó sokat elárul, a benzineseké nem kókadozik olyan szomorúan, mint a dízeleké
10
/
37
Hibátlan vonalak, gyári fényezés
11
/
37
Kevés extrát kapott, de a króm ablakkeret azért rákerült, ettől még nem néz ki izalmasabban
12
/
37
A fekete szedán E46 nem az izgalom mintapéldája, de győzött az állapot
13
/
37
2001 év végi gyártású, 2002-es januári forgalomba helyezésű
14
/
37
Jól áll neki a króm
15
/
37
Könnyen törnek a vesék tartó pöckei, ezek még bírják, de már nincs mindegyik talpon
16
/
37
Fekete BMW limuzin, az ellenszenv maga az autósok szemében
17
/
37
Volt fehér és sárga index a frissítés után is, a burák műanyagok, az egyik alaposan be is mattult már
18
/
37
Ez a legcsúnyább része, hamar ki kell javítani
19
/
37
Az egyik legszebb szedán forma, tökéletes arányokkal
20
/
37
Rövid az első túlnyúlás, gyári magasságban áll elöl és hátul is, nagyon jó kiállású autó
21
/
37
Nem olyan szép, mint a kupé feneke, de ez is egy szép részlet
22
/
37
Kicsit csálé az eleje, a fényszórói különbözőek, a bal első sárvédő sérült korábban
23
/
37
Szebbet szerettem volna, de a mai kínálat mellett ez nem igazán kívánság műsor
24
/
37
Kevés baja lehet, a rozsdásodás a kerékjáratokat, küszöböket érinti
25
/
37
Teljesen alap az utastér, de az állapota nagyon őszinte és főleg igényes
26
/
37
Alig találni kopott részletet, még a könyöklő és a váltó kapcsolója sem kopott
27
/
37
Csak ezek a puhított bevonatok karcosak, mint szinte az összesben
28
/
37
Egyben van a kis roló is a könyöklő alatt
29
/
37
Hátul nincs elektromos ablakemelő, csak elöl
30
/
37
Kijelzi azt is, ha kiégett egy izzó, a fotózás alatt elvesztettük a jobb elsőt. Sokat futott, de ápolt autó és legalább igazat mutat
31
/
37
Ez egy kínai androidos fejegység, de illik a képbe, viszont nagyon rossz a kijelző, szívesen visszaalakítanám gyárira
32
/
37
Ötfokozatú az automata, ez már a ZF, nem a GM, a kézi váltás irányából lehet ránézésre felimserni, a ZF-nél előre váltunk vissza és hátra fölfelé, mint a versenyautók szekvenciális váltója
33
/
37
Hátul szinte tökéletes az ülés, könyklő van, de a támla nnem dönthető
34
/
37
Tiszta a csomagtartó, a műanyag tálca alatt mankókerék is van
35
/
37
M54B22, 2,2 literes 170 lóerős, szelepszár szimmereingek tudnak elkopni benne
36
/
37
Tiszta és rendezett, ez volt az egyik legnagyobb kritérium, ez az autó megugrotta
37
/
37
Tökéletes az elrendezés, a kormány ki be és fel le is állítható, mindene nagyon szép állapotban maradt