B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Pénzeszsákok estek az útra, egy vagyont szedtek össze az arra járók
Szörényi András
Jó ez az autó, csak megvenni nehéz
Vezess
Bátor rendszámot választott a mustangos, rá is fázott, mint a huzat
Aranyi Péter
Nemcsak a színéért lehet szeretni
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Így lett olcsóbb az autójavítás
1
/
18
Új injektorok váltották fel a régieket
1
/
18
Új injektorok váltották fel a régieket
2
/
18
Kézi váltóval 16,3, a négygangos automatikussal 16,8 mp alatt gyorsult 0-ról 100-ra az S124 TE 250 Diesel ezzel az öthengeres szívómotorral
3
/
18
Újonnan 180 km/óra volt a végsebessége a pörgős szívódízellel, 27 éves korára 130 fölé nem kergetem. Javítása sokkal kevesebbe került, mint egy modern dízelé
4
/
18
Hetekig útban volt a műhelyben a csak tologatható autó, amíg az adagolófelújítással elkészült a dízeles szakműhely
5
/
18
Bevált tandem a légkondis, nyitható tetős, megbízható Mégane 1,6 CC napi járósnak és hobbiautóként az S124. Nagyon eltérő autók és másra is jók, de mindkettőt nagyon megszerettem
6
/
18
Garázsban áll, így Nem 50-70 Celsius-fokra hevült belső térrel indulok vele a hőgutába. A gyárilag beszerelt légkondicionáló javítását anyagi okból halogatom, mert hőségben nem kell elővennem
7
/
18
Fekete koromlerakódások jelzik az égés bajait a kipufogócsatornákon. Ez egy hengerenként négyszelepes szívódízel
8
/
18
Úgy tűnt fel, nincs baj a vezérműlánccal. Kideríthetetlen, hány km van a motorban a számlálóról leolvasható 483 000 helyett
9
/
18
Itt lenne a gázolaj-adagoló
10
/
18
Muszáj volt kivenni az adagolót és elvinni felújjítattni, mert nem állított elő megfelelő nyomást az újra cserélt porlasztókhoz
11
/
18
Teljes lett az autópark a 209-cel. Finanszírozhatatlan ábrándokat nem kergetek, de a megvalósítható álmaimat nem engedtem el. A 209-es CLK-t azóta csodálom, hogy tesztautóként járt a Vezessnél, nemrég Erdős Norti a Vezesstől továbbadta nekem az övét
12
/
18
Sok modernebb autót túlélt már a 124-es kombi. Az ott a gumizsákok között egy működésképtelen motor, Z18XER benzines egy B Zafirából, bocsánat a rossz minőségű képért!
13
/
18
Ha napon állok, mindig letakarom a műszerfalat. Ebben még nem repedt el, szépségét szeretném megőrizni
14
/
18
Ha nem a gyermekek szájától kell megvonni a falatot érte, mindenkinek javaslom a hobbiautót. Egy FIAT Elba is lehet csak vágyjatok rá és örömötök legyen benne
15
/
18
Hatalmas a csomagtere. A raklap belefér üléslehajtás nélkül, de nem lehetett rácsukni az ötödik ajtót
16
/
18
Itt nincs rajtad nyomás. A tűzfal mögül duruzsoló öthengeres moraja kioldja a feszültséget, a futómű tejszínhabba ágyaz
17
/
18
7,4 l/100 km-es fogyasztást mértem hosszabb úton, takán lejjeb megy az üzemanyag-ellátás javításával
18
/
18
Hétüléses kivitelű, a pótülések a menetiránynak háttal hajthatók elő a csomagtérpadlóból