B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Soha nem látott szintre ugrott a használtautó-piac
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Viszi a pénzt a BMW-m, de egyre jobb!
1
/
15
2-3000 kilométer már belement a 320i-be, mióta nálam van, de a legnagyobb javítást csak most végeztük el (Fotó: Csőke-Gulya Krisztina)
1
/
15
2-3000 kilométer már belement a 320i-be, mióta nálam van, de a legnagyobb javítást csak most végeztük el (Fotó: Csőke-Gulya Krisztina)
2
/
15
Eddig is nagyon jó volt vele közlekedni és utazni, de a kormányzása teljesen rossz volt (Fotó: Csőke-Gulya Krisztina)
3
/
15
Saját magam vittem el a kiszerelt kormányművet felújíttatni, ez már a kész alkatrész, annyira tiszta, mintha új lenne
4
/
15
A ki- és a beszerelés tapasztalt szerelőknek 1-1 óra, az alkatrész felújítása 1-2 munkanap
5
/
15
Lehet bontott alkaltrésszel is pótolni nagy kockázattal, lehet újjal is nulla kockázattal és lehet jó áron felújíttatni az eredetit, én ezt választottam
6
/
15
Kicserélték a régi gumiharangokat, szerencsére a régi alatt sem volt sérült vagy kopott a kormánymű
7
/
15
Kicserélték a behajtó tengelyt a rajta lévő gumi Hardy-tárcsával együtt
8
/
15
Sehol nem folyt belőle az olaj, kiszereléskor a szivárgó motorolaj miatt volt nagyon koszos
9
/
15
Otthon is kiszerelhető alkatrész, mivel nem mozdítható nélüle az autó, érdemes olyan helyen csinálni, ahol nem zavar pár napig
10
/
15
Szerencsére minden futóműalkatrész közel hibátlan, a lengéscsillapítókat is cseréltük korábban, így most az E46 futása tökéletes
11
/
15
Futóműalkatrészek cseréje után szinte kötelező a futóműállítás, itt a kormányösszekötők miatt kellett
12
/
15
A 17-es felnik miatt van némi dőlés hátul, amit nem sikerült teljesen beállítani, de az értékek így is egyeznek
13
/
15
Szivárog a motorolaj, valószínűleg az olajszűrő házának tömítésétől. A kezdeti füstölés viszont megszűnt
14
/
15
Ez valami szörnyű, mennie kell...
15
/
15
Most végre olyan jó vezetni, amilyennek lennie kell. A kormány feszes és határozott, azonnal mozdul az autó, a legkisebb fordításra is, most műszakilag majdnem minden rendben az olajfolyáson kívül (Fotó: Csőke-Gulya Krisztina)