B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Tempomatot szereltem a BMW-be. Te is meg tudod csinálni!
1
/
19
Vannak javítani- és fejlesztenivalók az E46-on, de több pontot most kipipáltam
1
/
19
Vannak javítani- és fejlesztenivalók az E46-on, de több pontot most kipipáltam
2
/
19
Elkopott az eredeti rugó, kapott egy újat a tankajtó
3
/
19
Minőségbeli javulásokon vagyunk túl, némelyik nem volt fontos, de jólesett
4
/
19
Rendesen elégedett vagyok ezzel az autóval, foglalkozok vele, mert van kedvem, egyelőre váratlan hibát nem produkált
5
/
19
Minden ponton megbukott a kínai fejegység, mennie kellett
6
/
19
Bontóban jártam a szükséges alkatrészekért, nekem kellett kiszerelnem a donorautóból
7
/
19
Kellett egy eredeti beépítőkeret, egy felső tárolórekesz és a gyári rádió
8
/
19
Ilyenkor kicsit kilátástalan a helyzet, de csak a javulás érdekében bombáztam szét
9
/
19
Itt már helyén a klímakonzol, minden tökéletesen a helyére pattant
10
/
19
Tökéletes rend a középkonzolon, a sárgás-pirosas fényű rádió most passzol a képbe, így látom a belső hangulatvilágítás fényét is
11
/
19
Kikerült a régi kormány, helyére egy M-es multikormány került
12
/
19
Gyári kiegészítőként rendeltem meg a tempomathoz szükséges kábeleket
13
/
19
Eredeti színű kábeleket kell bekötni
14
/
19
Egy helyen vágni kell a kábelköteget, és eredeti csatlakozókat forrasztani rájuk, majd mehet be az új kábel
15
/
19
Ordítóan máshogy mutat az M-es kormány, sötétben világítanak a kapcsolók
16
/
19
Minden a helyén, időközben a díszlécek is változtak
17
/
19
Teljesen más most benne ülni, mint mikor megvettem, már most egy másik autó
18
/
19
Kormányról működik a rádió is, de ami fontosabb, egy kis szerelés és 10 000 forint után, van tempomatom!
19
/
19
Ott az igazság, világít a zöld ikon, és tökéletesen működik is a tempomat, amit én szereltem be