B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Benzinkutak rejtett veszélyei: emberi székletnyomok a töltőpisztolyokon
Vezess
Kiderült a budapesti utcai F1-es show helyszíne
Fehér Patrik
F1: Pont nélkül maradhat idén Alonso
Vezess
Milliókkal olcsóbban lehet használt villanyautót venni itthon
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Ezek a hibák mind jellemzőek a 3-as BMW-re
1
/
23
Sokat használom mostanában a 320i-t, ami így kopok is rendesen
1
/
23
Sokat használom mostanában a 320i-t, ami így kopok is rendesen
2
/
23
Egy év alatt kicsit több mint 10 000 kilométer belement, így fut rendesen, kapott egy olajcserét és még sokmindent
3
/
23
PIszkosul jó vele közlekedni, pedig még messze volt a tökéletestől eddig
4
/
23
Mostmár jó a kormányzása és a futómű nagy része is
5
/
23
A hátsó futómű drága dolog, pedig biztosan töröttek a bekötési pontok és a szilenteket is cserélni kell majd
6
/
23
Az első futóműben cseréltük a lengőkar szilenteket
7
/
23
Már látszólag is nagyon rosszak voltak
8
/
23
A kikpottnak már ovális a belseje, az új szinte kőkemény és teljesen kerek
9
/
23
A váltó bakjainak cseréje kicsit macerás, le kell venni hozzá a kereszttartót
10
/
23
Motortartó bakokat ia cseréltünk, szemmel láthatóan össze van esve a régi
11
/
23
Helyén az új motortartó bak
12
/
23
Sokmindent kell bontani hozzá, de az első bölcső leengedésével sem hosszabb 2 óránál a művelet
13
/
23
Érezhetően sokkal feszesebb most az egész eleje
14
/
23
Ideje volt egy olajcserének is, a korábban rossz CCV miatt lehet ennyire koszos az olaj benne
15
/
23
Balra a régi, jobbra az új olajszűrő
16
/
23
Érdemes a differenciálműben is cserélni az oajat időnként
17
/
23
Azt mondja, hogy élettartam, de az kb 150-170 000 kilométer a gyár szerint
18
/
23
Pumpával kell visszatölteni az olajat a difibe
19
/
23
10 000 kilométerenként érdemes olajat cserélni ezekben a motorokban
20
/
23
A kormányzás utolsó elemének is nekiestünk, a szivattyúnak
21
/
23
Lecseréltük a kiegyenlítő tartályt és a csöveket is
22
/
23
A régi és az új szivattyú, már nagyon nyöszörgött
23
/
23
Nyáron már a 318is-sel szerettem volna foglalkozni, de a 20i kicsit beleszólt, hamarosan remélhetőleg azzal is tudunk haladni