B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
F1: Kijátszotta a törvényt a Mercedes csodagyereke
Rácz Tamás
Ilyen villanyautóból kell sok, nem ezerlóerős szörnyekből
Erdős Norbert
Különös dolog történik egyes autópályákon, amire nem is számítanál
Svékus Gergő
Fejjel lefelé lóg a plafonról az eszement vákuum-autó
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Nem is látod, mekkora a baj a kocsival
1
/
41
Felülről látszik a dobok valós állapota
1
/
41
Felülről látszik a dobok valós állapota
2
/
41
Egy 2009-2016 közötti, S212-es dízel E-osztály kipufogója. Itt nagyon jól hozzáférhető a flexibilis cső
3
/
41
Már körbe van vágva a hibás alkatrész, nemsokára felhegeszti a szakember az újat. 30-50 ezer Ft körül van az ára átlagos autókra
4
/
41
Fent van az új flexicső a dízel Mercedes kombin
5
/
41
Ritka az ennyire jól hozzáférhető
6
/
41
Jó a Legacy dobja a Foresterre is
7
/
41
Cserés a két dob, cserélendő a kipufogócső is
8
/
41
Ha valahol tömítetlen a kipufogórendszer, a kifújó égéstermék feketére színezi azt a helyet
9
/
41
10
/
41
11
/
41
Balra egy új, jobbra egy összeolvadt katalizátor
12
/
41
Összeolvadtak a katalizátor csatornái. Mivel megfojtja a motort, cserélni kellett
13
/
41
Fentről nem látszik, hogy odalett a katalizátor
14
/
41
Balról három kerámiahordozós katalizátor, jobbra kettő fémkatalizátor
15
/
41
Ez megy tönkre a leggyakrabban
16
/
41
Többnyire erős motorokhoz való a rövid és átlagos autókhoz a hosszabb flexibilis cső. Ez megy tönkre a leggyakrabban
17
/
41
Egy Prius II utángyártott katalizátora. Ezzel olcsóbban pótolható az ellopott gyári
18
/
41
Megvan még a sablon a sorhatos 124-es benzines Mercedesekre való kipufogókhoz
19
/
41
Kész az új dob, a gyári krómvéges csődarabot még rá kell hegeszteni
20
/
41
Nagy a pörgés a műhelyben
21
/
41
Saját gyártásban készülnek a kipufogórendszer elemei, a katalizátor utángyártott
22
/
41
Már új a motortól hátravezető és a fenéklemez alatt kettéágazó cső
23
/
41
Ebből a palástból lesz a kipufogódob a Foresterhez
24
/
41
Jellemzően drágábbak a keresztirányú dobok, mint a hosszában lévők
25
/
41
Visszadrótoztam a dobot, amíg eljutok a kipufogóhegesztőhöz
26
/
41
Most megint halkan duruzsol az öthengeres szívódízel
27
/
41
Illúzió, de amióta elmúlt az ordenáré hang, ismét elindulnék a világ végére is
28
/
41
Elszakadt a dobot rugalmasan felfüggesztő gumikarika, a lefittyedő dobtól eltört másutt a korrodált cső is
29
/
41
Kész az új kipufogórendszer
30
/
41
Rozsdamentes csövet takar a szürke festés
31
/
41
32
/
41
33
/
41
Gyönyörű hegesztés rögzíti az új flexibilis tagot
34
/
41
Ez a nemesacél cső nem fog korrodálni
35
/
41
Pár óra alatt elkészült és felkerült az új kipufogórendszer
36
/
41
Megmaradt a gyárias látvány a csővégek átrakásával
37
/
41
Ez a kipufogórendszer egy dízelautóé volt
38
/
41
Ritkaság a három flexibilis cső a Subaruk kipufogórendszerében
39
/
41
Évtizedes tapasztalattal dolgoznak az itteni mesterek
40
/
41
A javítás munkadíja a cserélendő alkatrész hozzáférhetőségétől függ
41
/
41
Egyre összetettebb a modern autók kipufogórendszere, főleg a dízeleknél