B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Újra kell tanulni az elektromos Mustang vezetését
Erdős Norbert
Ezt a béna bűnözőt tuti kitagadja a tolvajcéh
Baka Gábor
Befuccsolt Lewis Hamilton étteremlánca
Kováts Olivér
Újítás jön, átalakulhatnak a körforgalmak
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
4 millióból sem könnyű jó használt autót venni
1
/
19
Remekmű a hidropneumatikus felfüggesztés, messze nincs vele annyi baj, mint a luxusterepjárók légrugózásával
1
/
19
Remekmű a hidropneumatikus felfüggesztés, messze nincs vele annyi baj, mint a luxusterepjárók légrugózásával
2
/
19
Elvesztette a C5 a nagy ötödik ajtót, sima lépcsőshátú váltotta 2008-tól
3
/
19
Fix a kormánykerék közepe, csak a karima forog. A használt C5-ök felszereltsége rendszerint gazdag
4
/
19
Dízelmotorból az 1997 és a 2179 köbcentiseket ajánljuk, 136-204 lóerővel
5
/
19
6,7 liter a 120 lóerős szívó benzines, 5,3 l/100 km a szintén 120 lóerős dízel reális átlagfogyasztása
6
/
19
7
/
19
105 000 kilométerenként igényli a gyújtógyertyák cseréjét az 1,6 literes benzines
8
/
19
4x4-es is van belőle, ami ritka opció. A futómű elég masszív
9
/
19
Jóval a négymilliós határ alatt mozog a legtöbbe kerülő Cruze-ok ára is
10
/
19
Fontos a gyújtógyertyák cseréje. Az Euro 4-es motorokon 30 000, az Euro 5-ösökön 60 000 kilométerenként kell kicserélni
11
/
19
A szelepvezérlés állítása hibalehetőség a 124 és a 141 lóerős szívó benzinesekben
12
/
19
Gyorsan öregszenek a bőrözött felületek, ami a kormánykerékre is igaz
13
/
19
Nézzétek meg, tényleg változik-e a befúvás, ha lábra, középre vagy a szélvédőre irányítjátok a légáramlatot!
14
/
19
15
/
19
16
/
19
17
/
19
Kettős tömegű lendkerék van a 140 lóerős turbós benzinesben és az összes dízelben
18
/
19
19
/
19
Rengeteg taxi igazolja a dízelmotoros 5E Octavia gazdaságosságát. Tágas és kényelmes alternatíva a 4 milliós ársávból