B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Kováts Olivér
Csak a szokásos: megint késik az olcsó Tesla
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Divatos használt autót 4 millióért?
1
/
26
2012-ben mutatták be a nagyra nőtt Fiat 500-ast
1
/
26
2012-ben mutatták be a nagyra nőtt Fiat 500-ast
2
/
26
Rengeteg jegyet örökölt az apró, kétajtós testvértől
3
/
26
Külsőre hozza a stílust, de kétségkívül furcsán hat elsőre
4
/
26
4140 mm hosszú, nem túl nagy autó, de egyterűként praktikus
5
/
26
Sok a krómkiegészítő
6
/
26
Stílusos és minőségi hatásúak a kilincsek
7
/
26
Egyszerű futóművével is kényelmes futású autó
8
/
26
Mindenhol ott az 500-as utalás
9
/
26
L mint large (nagy) vagy lounge (elegáns szoba)
10
/
26
0,9-es vagy 1,4-es benzinessel, 1,4-es és 1,6-os dízelekkel szerelték
11
/
26
Kedves, aranyos, praktikus és jó az ára
12
/
26
Otthonosak a formák, nagyrészt egyszerű, de vállalhatóak az anyagai
13
/
26
Tempomat, négy elektromos ablak
14
/
26
Pontos hatfokozatú váltó
15
/
26
Bluetooth-kapcsolatú CD-lejátszós multimédia
16
/
26
Kétzónás automata klíma
17
/
26
Kicsi, de stílusos megoldás a váltószoknya
18
/
26
Egész jó oldaltartásúak az ülések, de hamar kopnak a széleik
19
/
26
Óriási a tér, az üvegtetőtől rengeteg a fény
20
/
26
Tologatható a hátsó üléssor, így bővíthető a csomagtartó
21
/
26
Három szinten rögzíthető a raktér padlója
22
/
26
120 lóerős az 1,4-es T-Jet, remekül viszi az 500L-t
23
/
26
4 millió forint alatt keveset futott, megkímélt, szervizelt és fiatal autót találni nehéz
24
/
26
Crossover helyett praktikus és kényelmes, meg persze divatos
25
/
26
Egészen olcsó, praktikus autó a C3 Picasso
26
/
26
Nem túl népszerű, de masszív autó a Ford B-Max, remek alternatíva, akinek túl feltűnő az 500L