B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
10 évig spórolt álmai Ferrarijára, azonnal leégett
Svékus Gergő
Újra kell tanulni az elektromos Mustang vezetését
Erdős Norbert
Ezt a béna bűnözőt tuti kitagadja a tolvajcéh
Baka Gábor
Befuccsolt Lewis Hamilton étteremlánca
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Menekülj ezektől a használt autóktól!
1
/
16
Kombi is létezett belőle, az E61-es M5 a legritkább széria BMW-k egyike
1
/
16
Kombi is létezett belőle, az E61-es M5 a legritkább széria BMW-k egyike
2
/
16
A BMW volt a V10-es korszakban a Williams F1-es motorszállítója, a PR-csapat élt a lehetőséggel
3
/
16
250 helyett 305 km/óra a leszabályozott végsebesség az M vezetői csomaggal
4
/
16
Önzáró differenciálmű segíti a farolást
5
/
16
7750-en adja le a 373 kW/507 lóerős csúcsteljesítményt az S80B50, de 8000 fölé forgatható
6
/
16
4,6 mp az M6 kupé, 4,7 mp az M5 limuzin és 4,8 mp az M6 kabrió gyorsulása 0-ról 100-ra
7
/
16
Hossza 4855, szélessége 1846, magassága 1469 mm. A tengelytáv 2889 milliméteres
8
/
16
Nagyon fejlett technikája sok munkát ad a szerelőknek. Számítsatok az olajfogyasztásra!
9
/
16
Óvatosan kell bemelegíteni és kihűteni a V10-es sportmotort
10
/
16
Majdnem 10 liter 10W60-as olaj kell bele. 520 Nm a 4999 köbcentis motor nyomatékmaximuma 6100-as fordulatszámon
11
/
16
Érzékeny a kuplungműködtetés és az SMG-váltó
12
/
16
Eltűnőben vannak a V10-es TDI Phaetonok a használtautó-kínálatból. Nagyon kockázatos, de egyedülálló autó
13
/
16
750 Nm a monumentális dízel nyomatékcsúcsa
14
/
16
Nemes fabetétek, huzatmentes klimatizálás és pompa minden mennyiségben
15
/
16
4-4,5 millió forinttól vehetünk V10-es Audikat
16
/
16
A közvetlen befecskendezés miatt a szelepek kokszolódhatnak