B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
További hétvégéket kapott a Forma-1-es újonc?
Svékus Gergő
Autóba költözik minden idők egyik legjobb videojátéka
Baka Gábor
F1: Kiderült, hogy ki az úr a McLarennél? - podcast
Aranyi Péter
Történelmet írtak ezzel az autóbusszal
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Kétmilliós javítás 21 éves autón Magyarországon
1
/
29
Százon 7-8 literből lehet utazni vele
1
/
29
Százon 7-8 literből lehet utazni vele
2
/
29
Kupéként is szép a CLK és a C209 jóval kevesebbe kerül az A209-es kabrióknál
3
/
29
Oldalanként ötlengőkaros a CLK hátsó futóműve, ez az 1982-es 190-es, a W201 óta így van a legtöbb valódi, tehát hosszmotoros Mercedesben
4
/
29
Lent van a váltó. Szinkrondobokat és fogaskerekeket is kellett cserélni
5
/
29
Hosszmotoros és hátul hajt. A kettős tömegű lendkerék jó állapotban volt, a kuplungtárcsát cserélni kellett
6
/
29
Kenés híján a berágódott alsó féknyereg kengyele nem rugózik ki, így a fékek feleslegesen koptak és a fogyasztás is nőtt
7
/
29
Minden csúszkára és zsírzási pontra a legmegfelelőbb kenőanyag ment a féknyereg összerakásakor
8
/
29
Amikor jó, akkor nagyon jó. Egyelőre édesapámmal osztom meg az örömeit, de bő két év múlva a lányunknak is lehet jogosítványa, a 2028-as kabriószezon lehet az első, amikor már ő is vezetheti
9
/
29
Nem sikerült meghúznia a gyújtótekercseket kicserélő valakinek a trafók csavarjait, emiatt a szervizelés elején megejtett motormosáskor víz jutott a motorolajba
10
/
29
Balra a törött, jobbra a szintén régi, de nem törött első rugó. Párban kellett cserélni, aztán hátul is, a lengéscsillapítókkal együtt
11
/
29
Többnyire a rugótörés nem azt jelenti, hogy keresztben eltörik és összecsuklik a csavarrugó, a kocsi meg letérdel. Itt is a menet A menet felső kanyarjából tört le egy darab
12
/
29
Első toronycsapágyból is új kellett (a képen a régi). A vákuumszivattyúba csak hálni járt a lélek, azt is ki kellett cserélni
13
/
29
Ez volt a kuplung hidraulikus kinyomócsapágya
14
/
29
Most már nagyon sok minden rendben van a technikájában, remélem egy időre megáll a költségcunami. Jó érzés volt lemosni ebben a veszprémi mosóban a körgyűrű mentén, ahol még sűrített levegőt is használhatsz egy százasért a víz kifújására a résekből
15
/
29
A váltó kiszerelése előtt a kardántengely is elhagyta az autót
16
/
29
Ez a nagyobbik kardánfelfüggesztő-csapágy, ezt is cserélni kellett
17
/
29
Mindkét Hardy-tárcsából szükség volt újra. Csak a vas maradt a régi a kardántengelyben
18
/
29
Felújítva és átzsírozva került vissza az önindító
19
/
29
Ideje volt kimonsi a hűtők közé esett leveleket, rovarokat, növényi törmeléket
20
/
29
Borzalmas állapotban volt az első fékek munkahengere, a kép jobb oldalán. Nem csoda, hogy szorult a fék
21
/
29
Elöl MacPherson futóműve van. Egyszerű, de ha jó a Porsche 911-re, a CLK-n sem szégyen
22
/
29
Csereérett volt a másik fékdugattyú is
23
/
29
Ne ítélj első látásra! Apró és koros műhely, nagyon komoly szaktudással tulajdonosánál
24
/
29
Felszabályozás után újszerűek lettek a régi féktárcsák, még sokat bírhatnak
25
/
29
Jó rendszeresen megnézni alulról az autótokat, megfogni a kezdődő rozsdásodásokat
26
/
29
Összetett autó, hátsókerék-hajtással, mechanikus feltöltős motorral, ötlengőkaros hátsó futóművel, hidraulikus vászontető-mozgatással. Volt minek elhasználódnia 21 év és 296 000 km alatt
27
/
29
Ajtónyitás után az övkiadó előrenyújtja az övet, aztán viszahúzódik, ahogy a képen látszik .A kétajtós kocsik hoszú oldalajtaja miatt kényelmetlenül hátul van az öv, így nem kell kifacsart tagokkal nyújtózkodni érte
28
/
29
Újonnan 11,9 millió forintba került Avantgarde kivitelben 21 éve
29
/
29
Hat hidraulikus munkahenger van a tetőmozgatásban. Ez egy kisebb közülük, bontottan 55 000 Ft volt kiszállítással. Az eredeti eleresztette a hidraulikafolyadékot, működésképtelenné téve a tetőt