B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Óriásit zuhant a Tesla nyeresége, Musk már ígérget
Vezess
Áremelés jön a hazai benzinkutakon
Erdős Norbert
Fellélegezhetnek a dízelautók tulajdonosai
Szörényi András
Ettől lesz egy drága Porsche még sokkal értékesebb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ilyen autó már sosem lesz többé
1
/
49
1
/
49
2
/
49
3
/
49
1997 köbcentis, 240 lóerős, 208 Nm a nyomatéka és 1270, más forrás szerint 1320 kilós
4
/
49
Nagyon takarékos, 10,15 l/100 km az átlaga a Spritmonitoron
5
/
49
9-14 liter/100 km-es fogyasztással mozog vele a tulajdonos, nem lassan
6
/
49
Ez volt a legolcsóbb S2000 akkor. A tetőmozgatás villanymotorját cserélni kellett. 9-14 liter/100 km-es fogyasztással mozog vele a tulajdonos, nem lassan
7
/
49
Van vele egy civilizált kabriód és egy versenyautós hangulatú roadstered
8
/
49
9
/
49
10
/
49
Hossza 4135, szélessége 1750, magassága 1285 mm, a tengelytáv 2400 mm. Atletikus, filigrán autó
11
/
49
12
/
49
13
/
49
14
/
49
15
/
49
16
/
49
17
/
49
18
/
49
19
/
49
6,2 mp alatt van 100-on és 241 km/óra a végsebessége. Nem a számok tették álomautóvá
20
/
49
21
/
49
22
/
49
Annyira alacsony, hogy térdig ér az orra
23
/
49
S600 és S800 néven készültek elődei hasonlóan pörgős motorral
24
/
49
Mindig a vezetővel átellenes oldalon van az akkumulátor, a balkormányosban a jobb első rugótorony mögött javítja a súlyeloszlást
25
/
49
26
/
49
Újrafestették a szelepdeklit. 300-400 ezer kilométeres autókban is jó lehet a vezérműlánc, ha rendben megvoltak az olajcserék
27
/
49
Apró sérülések érték az évek során, de nem volt összetörve
28
/
49
Még rozsdahólyag sincs a hátsó sárvédőíveken
29
/
49
Jól bírja a küszöb is, az S2000 korrózióvédelme nívós
30
/
49
Apró sérülések érték az évek során, nekiparkoltak mások, de nem volt összetörve
31
/
49
32
/
49
33
/
49
Hátul is kettős keresztlengőkaros a futómű, a lengéscsillapító külső tartályos
34
/
49
35
/
49
36
/
49
Tavaly vettem, egy napi járós és két hobbiautó mellé. Gyermekkori álmom volt egy S2000
37
/
49
Kis szélfogó van az ülések között. Tökéletes az üléshelyzet. A kormány nem állítható, mégis jó helyen van
38
/
49
39
/
49
A motor üvölt, a tető nyitva, az autón semmi felesleg: ilyen az eszményi sportautó
40
/
49
Sokféle sportautót megadatott vezetnem, de ebből azzal szálltam ki, hogy ilyet csak a Honda tud. Sajnos már a Honda sem
41
/
49
42
/
49
Össze kell vele szokni, meg kell dolgozni a menésért. Nem nyúl alád és nem segít, azt csinálja és csak azt, amit te kérsz tőle
43
/
49
44
/
49
45
/
49
Ez volt a legolcsóbb S2000 akkor. A tetőmozgatás villanymotorját cserélni kellett
46
/
49
47
/
49
Fajsúlyos olvasmány az S2000 javítási kézikönyve
48
/
49
Ennyire rozsdás tud lenni egy Angliából bontásra hazahozott S2000 hátsó futómű-segédkerete
49
/
49
Balra egy európai, jobbra egy brit Honda S2000 hátsó bölcsője