B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Olcsó használt autóval is lehet jól járni
1
/
35
226, majd 255 lóerős volt a középmotoros, hátul hajtó Clio V6
1
/
35
226, majd 255 lóerős volt a középmotoros, hátul hajtó Clio V6
2
/
35
2001-ben volt a nagy modellfrissítés
3
/
35
2003 után ismét módosult az orra, más a ködlámpafészek és a hűtőmaszk, az alsó légbeömlőt 3 lamella tagolja
4
/
35
Clio Campus néven élt tovább a 2005-ben bemutatott utóddal társbérletben
5
/
35
2009 és 2012 között készült a trapéz alsó légbeömlős modell, az utolsó európai verzió
6
/
35
Nagyobb csomagterű testvére a Thalia
7
/
35
8
/
35
Jól megy. 10,5 mp a 0-100-as ideje és 185 vagy 186 km/óra a végsebessége
9
/
35
Nagyon kevés külsérelmi nyomot őriz az elmúlt 20 évből
10
/
35
Ha elöregszik a fényszóróborítás, lámpapolírozással megmenthető
11
/
35
Óriási siker volt a Clio II
12
/
35
Előfordulnak kormányszervo nélküli alapverziók, a légkondicionálás sem általános
13
/
35
19 év alatt futott 46 ezer, az elmúlt bő egy évben még 21-22 ezer km-t
14
/
35
Körülbelül egy litert dob a fogyasztáson a klímaberendezés használata
15
/
35
Hasznos az irányítható fényű olvasólámpa
16
/
35
Látni a tükörlap szélén, hogy kezd elfáradni
17
/
35
Utólagos Focal-audiorendszer illetve zaj- és rezgéscsillapítás teszi kényelmesebbé a Cliót hosszú utakra
18
/
35
Ragyogóan tiszta volt a cikkhez fotózott autó, pedig napi járós
19
/
35
Sokat javít a minőségérzeten a kék díszléc és az alul világosabb műszerfal
20
/
35
Csodás motor a K4J kódjelű 1,4-es és a K4M kódú 1,6-os benzines. Megbízhatóak, akarják a menést és a fogyasztásuk is rendben van
21
/
35
Ár/érték arányban nagyon jók a gyári alkatrészek, ideértve a gyújtótrafókat
22
/
35
Idővel szükség lehet felújított vagy új generátorra
23
/
35
Cserét igényelt az egyik motortartó bak. Nem a 46 000 km-en múlhatott, hanem a gyártása óta eltelt 20 éven
24
/
35
Normál igénybevétellel a váltók sokat kibírnak, az RS-é viszont problémás
25
/
35
Hajtó féltengelyt kellett cserélni a kerékcsapágy miatt, mert a hosszú állás alatt összegyógyult a cserét igénylő kerékagycsapággyal
26
/
35
Egyszerű a hátsó futómű, nem jellemző a rugótörés
27
/
35
Nem teljesen rozsdamentes, de igazán szép alul. Először a fenéklemezt és az ajtókat kell ellenőrizni
28
/
35
Szíjas szelepvezérlésűek a benzines és a dízelmotorjai is
29
/
35
Elődje és utóda is elnyerte az európai Év Autója díjat
30
/
35
2023 nyarán 46 000 km-rel, 1 350 000 Ft-ért cserélt gazdát a 2004-es, 98 lóerős Clio II
31
/
35
Megkíméli a kettes Clio az autópályás kilométerek tízezreivel járó értékvesztéstől az A110 GT-t
32
/
35
2001 előttieket 250 ezer Ft körül már kapni, a nagy modellfrissítés utániak ára 350-400 ezer forinttól 800-900 ezer forintig megy fel, kivéve persze a169 lóerős Clio RS-t
33
/
35
Könnyű és vidám autó, négycsillagos törésteszttel
34
/
35
Cup-futóművel a kétajtós Twingo RS nem praktikus gyermekszállításra, de kár is volna szétrázni Budapesten és az agglomerációban. Az átépített Clio III RS is hétvégi élményautó, mindkettőről írunk a közeljövőben
35
/
35
Balról a 2001-2003 és a 2003-2005 közötti modell, aztán a Clio Campus első és második fázisa. Az alsó légbeömlőről meg lehet őket különböztetni