B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Az utolsó pillanatig variálnak a motorfejlesztéssel
Svékus Gergő
Alkatrészek, utasok eshetnek ki ezekből az autókból
Svékus Gergő
Itt a lista. Ezek a dízel autók a legrosszabbak
Erdős Norbert
Itt van minden, amit az új műszaki vizsgáról tudni lehet
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Kivételes régi Volvót találtunk Kecskeméten
1
/
63
1974-től 1977-ig futot az első verzió
1
/
63
1974-től 1977-ig futot az első verzió
2
/
63
Nagyon ritka ma a kerek lámpás 2442, 244, pláne a 245
3
/
63
Idén nyáron volt műszaki vizsgán, 2026 júniusáig érvényes a forgalmija
4
/
63
Az ajtók alsó éle rozsdásodhat a kevéséb gondosan tartott autókon
5
/
63
Egyben hajtható le a háttámla
6
/
63
Üreg vagy harmadik üléssor van a padló alatt
7
/
63
Cserélni kellett a csomagtérajtó zsanérjait, 110 ezer forintba került a gyári alkatrész
8
/
63
Belülről is nyitható a kilinccsel a csomagtérfedél
9
/
63
1500 kg a vontatási kapacitása
10
/
63
Nem vesznek el sok helyet a rakodónyílásból a függőleges hátsó lámpák
11
/
63
Gazdag a GLT-k felszereltsége
12
/
63
Hátul is elektromos az ablakemelő
13
/
63
Családi autó, több mint két évtizede gondos gazdánál
14
/
63
Majnem 3 milliót gyártott belőle a Volvo
15
/
63
Hibátlanok a rugótornyok.AZ első futómű MacPherson rugóstagos
16
/
63
Igazán szépek a hossztartók és a rugótornyok, ezen a 240-en a tűzfal sem rozsdásodik
17
/
63
Ez a gyújtási sorrend
18
/
63
Masszívak a sornégyes B19-B23-as OHC-motorok, a hathengeres dízel hengerfeje érzékeny, ezen az autón már javították
19
/
63
Rendes akku kell a 23,0:1 sűrítési arányú szívódízel beindításához
20
/
63
Elődjében kettős keresztlengőkaros volt az első futómű
21
/
63
Rugó segít a motorházfdél emelésében
22
/
63
Bemérették, jó karban van az adagoló. Emiatt megmaradt tartaléknak egy felújított Bosch-adagoló
23
/
63
Mindenhez jól hozzáférni a motortérben, a generátorhoz is
24
/
63
Mind a négy elektromos ablakemelő jól működik, akárcsak a központi zár
25
/
63
Nincs benne légkondicionáló, a meredek üvegek mérséklik az utastér felforrósodását
26
/
63
Nem rozsdás az ajtók alsó éle
27
/
63
Hosszlengőkarok vezetik meg a merev hátsó hidat
28
/
63
Ez pont egy álomszép autó, a 240-nél is gond a korrózió
29
/
63
Szép és nemes a kék szövet ülésgarnitúra. Nyáron nagyon meleg volt a gyári sötét bőrülés, azért cserélték le, de az eredeti is jár az autóhoz
30
/
63
Utólagos, nem gyári kiegészítő a fordulatszámmérő, egy svédországi rokonlátogatás alkalmával gazdagodott vele az autó
31
/
63
Követhető a gondos karbantartás
32
/
63
Tartós a belső tér is, de eltörhet a kesztyűtartó zsanérja. Jobbra tükör hatható ki a fedélből
33
/
63
Tükröt nyithatunk fel a fedélből
34
/
63
Megvan a gyári gépkönyve
35
/
63
Villódzó vörös fénnyel figyelmeztet az autó az öv bekötésére
36
/
63
41 év után csupán 305 000 kilométert jelez a számláló, sok van még előtte
37
/
63
Nem járt hozzá fordulatszámmérő
38
/
63
A gondosan tárolt eredeti alufelnik is járnak a 2 990 000 forintért hirdetett kocsihoz
39
/
63
1200 literes a tér, pótülés is rendehető volt hozzá
40
/
63
Bemelegedés után a D6 a sokhengeres nagy dízelek puha hangszőnyegét teríti alánk
41
/
63
A forgatógombbal feszíthető a deréktámasz pántja az ülésben
42
/
63
Mintha a kapcsolók és a kárpitok is az örökkévalóságnak szólnának
43
/
63
1983-as a 240 GLT D6. 305 000 km-rel eladó, irányára 2 990 000 Ft, állapota megejtően jó
44
/
63
Kényelmes hátul is
45
/
63
Nagyon jó állapotban van a váza is
46
/
63
21 év alatt a bal oldali ajtó meghúzása volt az egyetlen malőr, ami mostani gazdájánál érte az autót
47
/
63
Az 1979-es modellévvel kapott szögletes lámpákat
48
/
63
49
/
63
Gyári a Cibie-gyártmányú fényszóróüveg
50
/
63
51
/
63
21 éve nem váltott tulajdonost, egyszer sem robbant le a kecskeméti családnál két évtized alatt
52
/
63
Külső héja az ajtókkal együtt az előd 145 öröksége. Hossza 479, szélessége 171, magassága 146 cm
53
/
63
1982-ig volt az ajtó- és a hengerszám függvényében 242-244-245 az autó neve. Utána 240-es az összes variáns, így ez egy 240 GLT D6
54
/
63
Rendíthetetlenséget sugall és egészen egyedi védettségérzetet ad a 245 utazás közben. Kora egyik legbiztonságosabb autója a 240
55
/
63
Nincs benne légkondicionáló, a meredek üvegek mérséklik az utastér felforrósodását
56
/
63
1983-as a 240 GLT D6. 305 000 km-rel eladó, irányára 2 990 000 Ft, állapota megejtően jó
57
/
63
1,5 tonnát vontathat
58
/
63
Szinte minden kapható hozzá, jó az alkatrészellátás
59
/
63
Kis dobfék a rögzítőfék, az üzemi fék hátul is tárcsa
60
/
63
Alaphelyzetben 1,2, lehajtott hátsó ülésekkel 2,15 köbméteres a csomagtér. Ketten lazán elalszanak benne
61
/
63
Közös V6-ot használt a Peugeot, a Renault és a Volvo, a PRV-motor V8 lett volna, he nincsaz olajválság
62
/
63
1977 és 1981 között készült a mélyebb tetővonalú 262C
63
/
63
Erősen rozsdásodhat a csomagtér pereme