Rosszkor lépett piacra 2010-ben a Suzuki Swift negyedik generációja. Hazai vevőkörét megtépázták az előd megvásárlásához sokakra rámelegített 120 havi svájci frankos hitelek és a 2008 utáni gazdasági válságban évente akár 70 százalékot is esett az új autók értékesítése itthon. Ebben a korszakban szorult a Suzuki az Audi mögé az új autós forgalomba helyezési ranglistán.
De az AZG kódjelű Swift minősége ettől teljesen független volt, az Esztergomban gyártott kisautó megbízhatóságát brutális értéktartással ismeri el a piac. Mi a Vezess Értékbecslőben egy 2013-ban rendszámot kapó benzines Swiftet vizsgáltunk át és próbáltunk ki Juhász Attilával, az Autó Kommandó alapítójával, használtautó-átvizsgálási szakemberrel.
Nem egészen 175 000 km után ez a Suzuki Swift több hibát is produkált. Mit róhatunk fel neki ebből és mi volt sima elhasználódás? A Vezess Értékbecslő legfrissebb videójából azt is megtudhatjátok, milyen gondokra számíthattok használtan a 2010-2017 közötti Suzuki Swiftektől.
Tetszett a videó? Köszönjük, nagyon örülünk neki! A Vezess Értékbecslő korábbi videóit itt nézheted meg.