B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Tudtán kívül azt az autót vette meg, amit elloptak tőle
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Mitől ér ez a használt autó negyedmilliárd forintot?
1
/
32
Ezzel az autóval indult a Porsche Heritage sorozata
1
/
32
Ezzel az autóval indult a Porsche Heritage sorozata
2
/
32
Múltidéző a fix szárny, rajta a szívónyílásokkal
3
/
32
A Carrera 4S szélesebb kasztniját kapta a 911 Sport Classic
4
/
32
2009 őszén mutatta be a Porsche
5
/
32
385 helyett 408 lóerős a motorja
6
/
32
4,6 mp alatt gyorsul 100-ra, 302 km/óra a végsebessége
7
/
32
4,6 mp alatt gyorsul 100-ra, 302 km/óra a végsebessége. Mindössze 250 példány készült belőle
8
/
32
Nyersebb, hangosabb, őszintébb sportautó a 997-es Carreráknál
9
/
32
2022-ben a 992-es sorozatú 911-ből is készült Sport Classic
10
/
32
A kacsafarok a Carrera RS 2.7-et idézi
11
/
32
Előszériás autóként nincs benne a 250-es szériában
12
/
32
Először nem volt jóváhagyott téli kerék hozzá, a Turbóét lehetett rátenni
13
/
32
Csodaszámba megy, hogy kiengedték télen a gyűjteményből
14
/
32
997.2-es, tehát a modellfrissítés utáni 997-ből készült
15
/
32
A bejáratással hangosabb lesz a kipufogó
16
/
32
Fontos volt a távoli végcsövekkel megvalósított sportkipufogó
17
/
32
Nem Turbo: széles, de nincs rajta légbelépő
18
/
32
Speciális szívórendszer növeli a teljesítményt
19
/
32
Speciális szívórendszer növeli a teljesítményt
20
/
32
Csak ezzel a Fuchs-stílusú, 19-es felnivel készült
21
/
32
Alapáras a szénszálerősítésű kerámia féktárcsa
22
/
32
Új korában is méregdrága volt, most csillagászati árakon adják-veszik
23
/
32
Lámpamosó tartozik a kettős xenon fényszóróhoz
24
/
32
Egyedi spoilerajak díszíti a Sport Classicot
25
/
32
A tükre is menő
26
/
32
Ömlik bele a levegő, amiből a benzinnel és a szikrával a lóerők születnek
27
/
32
Jóval kompaktabb autó az utódjánál, a 991-es kódjelű 911-nél. Százon 15,5 litert fogyasztott a zömmel autópályás tesztúton
28
/
32
Sokkal terebélyesebb az utóda, a 991-es 911
29
/
32
Százon 15,5 litert fogyasztott a zömmel autópályás tesztúton
30
/
32
Kézi váltós, manuális kézifékes, hátsókerék-hajtású sportautó, Tényleg klasszikus sportkocsi
31
/
32
Mindegyik ebben a szürkében készült
32
/
32
Hangja betölti az autópályát. Mindegyik ebben a szürkében készült