Eredeti formaterve és hasonlóan ötletes koncepciójú utastere miatt a Honda Civic nyolcadik generációja színfolt az autótörténelemben. Az Angliában gyártott ferdehátú Civic elődeinél valamivel több gondot tartogathat, de az átlagos használt autókkal összevetve az ufó Honda Civic jó szívvel ajánlható, ami főleg az első és a második modellfrissítés után gyártott példányokra igaz.
De tudni kell róla, hogy használtan egy igazán veszélyes hibát produkálhat a rozsdásodás miatt, amihez képest a többi probléma tényleg apró malőr. A Vezess Értékbecslőben emelőre álló ufó Civic-ben sem a 2,2-es dízelmotor a kockázatos.
Alább rövid áttekintést találtok használt autóként a ferdehátú Honda Civic FK és FN kódjelű, 8-ik generációjáról, míg ebben a cikkben részletesen olvashattok róla.
Ezúttal a Vezess Értékbecslőben
Honda Civic 2,2 i-CTDi (FK3)
Évjárat: 2007
Óraállás: 218 000 km
Piaci érték: kb. 1 850 000 Ft
Röviden: Honda Civic 8. generáció (FK, FN)
Mettől-meddig: 2006-2012
Modellfrissítés: 2009, 2010
Motorok: 1339-2204 cm3, 83-201 LE
Ársáv: kb. 1,1-4,9 millió Ft
Ajánlott motorok: bármelyik
Helyette: Ford Focus II, Hyundai i30, Mazda3 BK, Toyota Corolla E150
Reális átlagfogyasztás
1,4 8V (83 LE, L13A7) – 6,61
1,4 16V (99 LE, L13Z1) – 6,80
1,8 16V (140 LE, R18A2) – 7,78
2,0 Type-R (201 LE, K20Z4) – 9,77
2,2 i-CTDi (140 LE, N22A2) – 6,18
Liter/100 km-ben, forrás: Spritmonitor.de
Hibalehetőségek
Külső kilincs
Elektromosan behajtható tükrök
Hibás folyadékkristályos kijelző
Klímakompresszor kuplungja
Repedt kipufogó-leömlő (dízel)
Erős rozsdásodás a hátsó futóművön
Kézifék
A nyolc gyújtótrafó egy része a 83 lóerős 1,4-esben
Tetszett a videó? Köszönjük, nagyon örülünk neki! A Vezess Értékbecslő korábbi videóit itt nézheted meg.