A nagyokat nem hatja meg a záróvonal
A nagyokat nem hatja meg a záróvonal
Fotó megosztása:
A villamossín elég kihalt
A villamossín elég kihalt
Fotó megosztása:
Se ki, se be
Se ki, se be
Fotó megosztása:
Ez mit keres itt?
Ez mit keres itt?
Fotó megosztása:
Máshol lenne a helye
Máshol lenne a helye
Fotó megosztása:
Még irodaházat!
Még irodaházat!
Fotó megosztása:
A központból azért kitiltanák őket
A központból azért kitiltanák őket
Fotó megosztása:
Jelentősen csökkentetné a fővárosi teherforgalmat az MSZP budapesti elnöksége. A javaslat lényege, hogy amíg nem készül el az M0-s körgyűrű, három részre, egy piros, egy fehér és egy zöld zónára osztanák a fővárost. A piros zónában még közlekedhetnének a kamionok, a zöldben viszont nem. A fehér zónát a teherautók csak célirányosan időben korlátozva használhatnák, a 7,5 tonna feletti járműveknél díjfizetést is bevezetnének.
A piros zóna, a Vörösvári út – Árpád híd – Róbert Károly körút – Hungária körút – Könyves Kálmán körút – Gyáli út – Nagykőrösi út – M5 és a már megépült M0-s vonalán húzódna. Felhajtók a főbb autópályákról és főutakról lennének, igazodva a kamionosok szokásaihoz. Ha elkészül az M0-ás, akkor az lesz a folyosó és a nagykörút is csak az autósoké lesz.
A zöld zóna a Nagykörúton belüli területeket foglalná magába, ahová kamionokat már nem engednék be, csak kivételes engedéllyel, külön díjazás ellenében. Ide alapesetben csak a 3,5 tonnánál könnyebb teherautók hajthatnának be.
Várhatóan még ebben az évben lezárul a szakmai egyeztetés, és ha a közgyűlés elfogadja a javaslatot, akkor januártól lépne hatályba.