Vadászat felvevőgéppel

Óvatosan cserkészük be az irodakomplexum parkoló-labirintusába tévedt nagyvadat. Nem is annyira magától a nagytestű, de alapvetően jóindulatú, barátságos behemóttól tartottunk, hanem a vele mintegy szimbiózisban élő furcsa kétlábú teremtményektől, a szépülni vágyó nőktől.

Mily különös folyamat ez! A barna, hangosan dübörgő test elülső nyílásán beszippantja a mit sem sejtő, kíváncsi áldozatokat, majd kis idő elteltével hátulsó fertályán kiereszti őket. A szépülni vágyó nők ezután küllemükben kissé megváltozva, szemmel láthatóan frissebben, agilisebben, kültakarójuk egy részén különös, regeneratív elváltozásokkal ténferegnek a lény tájékán.

Itt csinálják meg a nőket
A nők odáig vannak ezekért

A nők odáig vannak ezekért

A nők odáig vannak ezekért


A természetben nincs önzetlen segítség. A szépülni vágyó nők később eme élettani behatás következményeként vadászzsákmányuk jelentős részét önként felajánlják annak az istenségnek, akit a nagy barna lény gazdájának tartanak, egy nemzetek és államok felett élő szuperhatalomnak, az AVON-nak.

Forgatócsoportunk tudta kötelességét: halált megvető bátorsággal magunk is a bestia szájadéka elé vetettük magunkat: saját bőrünkön akartuk érezni, mi történik a szépülni vágyó nőkkel a bálnányi fajzat emésztőcsatornájában.

Íme a videó

a videó a hirdetés után indul

Műszaki. Adatok.

Az Ikarus 260-at 1971 és 2002 között gyártották, városi illetve elővárosi modellek készültek belőle. Adtak el Madagaszkárra, Kubába, a Szovjetunióba (később a FÁK-ba) – és persze a BKV-nál is szolgált és szolgál belőle jó néhány.

Ikarus 260
Hossz/szélesség/magasság: 11000/2500/3400 mm
Tengelytáv: 5400 mm
Ajtónyílás szélessége: 1300 mm
Saját tömeg: 8500 kg
Motor: 10350 cm3 RÁBA-MAN dízel
Teljesítmény: 190 LE/2100 1/min
Nyomaték: 697 Nm/1300 1/min
Váltó: hatfokozatú, manuális

Ez a mi buszunk egy 260.32-es, két bolygóajtóval (a megszállott buszfan-szótárban 2-0-2-es elrendezés, nem nehéz dekódolni). Hátsó hídja hosszú, tehát országúti híd: a hosszú, gyors utakra tervezett differenciálmű-áttétellel 80-nál alig kétezret forog a főtengely. Egybe’ van, nem fogyaszt sokat, jól megy – sofőrje, András meg van vele elégedve.

Ikarusból Szépségbusz

Látványtárcsa

Látványtárcsa

Látványtárcsa


Üzemeltetője, egy rendezvényszervező cég egy vidéki Volántól vásárolta az Ikarust. A főbb műszaki egységekhez hozzá sem kellett nyúlni, a motor, váltó, alváz maradt, ahogy volt. Jöhetett az átalakítás a megrendelő igényei szerint.

A sárga szín eltüntetése átfényezéssel időigényes és drága mulatság lett volna, az AVON-busz dekorációja fólia. Van is vele egy kis gond: a napon a hártya zsugorodik, ráncosodik; már most látszik, hogy az Ikarus a benne megforduló hölgyekhez hasonlóan maga is számíthat egy bőrregenerációs kúrára.

A hangosító berendezés, a benti műszerek, tévék vagy külső táp kábelről, vagy külön generátorról üzemelnek. A busz tetején forgó radarernyő-szerű bigyó természetesen csak dekorációs elem, a figyelem felkeltésén kívül semmilyen funkciója nincs.

Megy szépülni

Megy szépülni

Megy szépülni


Az üléseket kihajigálták, az egész belteret újrakárpitozták finom, alcantara-szerű anyagokkal. Masszázságyak, sminkesasztalkák kerültek a buszba.

A legnagyobb munka a tetőterasz elkészítése volt, a leglátványosabb pedig a méteres átmérőjű lapostévék beépítése. Az utasteret klimatizálták is, nehogy egy forróbb nyári napon a vendégek arcáról még helyben lefolyjon a frissen felkent smink.

Férfiak az Ikarus bendőjében

Csak rád várnak

Csak rád várnak

Csak rád várnak


A csivitelő nők között kezdetben kissé félszegen ácsorogtunk, lassan ők is elhallgattak rájuk szegeződő kameránk és fényképezőgépünk láttán. Aztán hamar megegyeztünk: mi csinálunk pár felvételt, ők pedig kielemzik Dénes arcát valami fura, lézerpisztolyba öltött boholytalanítóra emlékeztető eszközükkel. (Dénes bőre száraz, vízhiányos, hidratáló kezelésre lenne szüksége.)

Még rácsodálkoztunk a kozmetikum-szekrénykékre, a photoshopos újjávarázsoló programra. A jó illatú, békés közegben kissé már-már sajnálni kezdtük, hogy nem nőnek születtünk, de mielőtt teljesen beleéltük volna magunkat Terry Black helyzetébe, már ki is értünk a hátsó ajtón át a szabad levegőre.

Élmény volt, a guruló kozmetikai szalonban majdnem akkora titokba nyertünk bepillantást, mintha láthatatlan emberként személyesen láthattuk volna, miért is járnak a nők csapatokban a mosdóra. Pipa, az AVON-busz megvolt a Vezessnek. Alig várjuk, hogy a mobil tüdőszűrő állomás is tiszteletét tegye Óbudán!