A Kerax bányateherautók, kommunális teherautók alapja

Az orosz piac többre értékeli, mint a Kamazt, Krazt

Az orosz piac többre értékeli, mint a Kamazt, Krazt

A Renault építőipari autócsaládja nyerte el „Az év teherautója” címet Oroszországban, a 33 tonnánál nagyobb tehergépkocsik kategóriájában. A zsűri a szállítmányozási szakma szakértőiből állt, akik a fuvarozókat, a közigazgatást és a szakújságírókat képviselték.

A Renault Kerax második alkalommal részesült ebben az elismerésben; úgy tűnik, a napóleoni tapasztalatok után a franciák immár az orosz télben is legyőzik a hazaiakat. Az egyedülálló hasznos teherbírásnak, a 20 fokot meghaladó terepszögnek, 366 mm-es szabad magasságának és derekas vonóerejének köszönhetően a Kerax sikeres teherautó lehet egy olyan országban, ahol köztudottan szélsőséges időjárással és nehéz terepviszonyokkal kell számolni.

Már csak azt nem értjük, mi indokolta a Samsung női telefonjainak dekorációjához hasonló, vagy akár a Magyar Népmesék motívumaira emlékeztető virágmintás festést a sajtófotókon.
Lehet, hogy az egykori női traktoros-hullám után most női teherautó-sofőr dömpinget vár a Kelettől a Renault?