A Dunlop MultiTread újrafutózott, nyomás alatt vulkanizált teherabroncsokat eddig is ismerhették a vásárlók. Az MT SP444 típusjelű, hajtott tengelyekre szerelhető változatból hat különböző méret állt a rendelkezésükre. Ezek közös ismérve a 70-es és 80-as oldalfalmagasság, így kézenfekvő lépés volt, hogy a gyártó bemutassa a 60-as oldalfalú változatokat is. Elkészült hát és mostantól kapható a 295/60R22,5, valamint a 315/60R22,5 méretű MultiTread hajtott tengelyen alkalmazható, újrafutózott teherabroncs.
De nem csak méretben, hanem felhasználási területet illetően is bővült a MultiTread család. MT SP244-es számmal bemutatkozott egy 385/65R22,5 méretű pótkocsiabroncs, valamint MT SP344-es számon egy 315/80R22,5 méretű, minden tengelyen alkalmazható gumi is. Mindemellett mostantól nem maradnak újrafutózott Dunlop gumiabroncs nélkül a város nehézjárművek, így az autóbuszok, kukásautók sem, mivel MT SP472 City néven egy hajtott tengelyen, MT SP372 City néven pedig egy minden tengelyen alkalmazható, egyaránt 275/70R22,5 méretű abroncsot is bemutatott a gyár.
A MultiTread gumiabroncs-családhoz kizárólag a Dunlop legújabb típusú karkaszával rendelkező gumikat használnak fel, melyek alapos átvizsgáláson esnek keresztül, ahol a Goodyear Dunlop szakemberei meggyőződnek arról, hogy alkalmasak-e az újbóli felhasználásra. A karkaszok ellenőrzését és előkészítését az új futófelület és az oldalfalak felépítése követi. A MultiTread termékek elkészítéséhez hasonló anyagokat használnak, mint az eredeti abroncsokhoz. A következő fázisban az abroncsokat fűtött présbe helyezik, amely ugyanolyan mintázatot éget a futófelületbe, mint amilyen az újrafutózott abroncs mintájául szolgáló új abroncson is van. A vulkanizálást és a lehűlést követően az abroncsok ugyanazon a szigorú minőség-ellenőrzésen esnek át, mint az új termékek.
