A RAI vásárterület főépülete Amsterdamban.
A RAI vásárterület főépülete Amsterdamban.
Fotó megosztása:
Iveco EcoStralis, a Stralis kedvező üzemanyag-fogyasztásra optimalizált változata. Fuvarfeladat-specifikus végáttételek, alacsony gördülési ellenállású gumik, csökkenthető végsebesség és telematikai rendszer is része a projektnek.
Iveco EcoStralis, a Stralis kedvező üzemanyag-fogyasztásra optimalizált változata. Fuvarfeladat-specifikus végáttételek, alacsony gördülési ellenállású gumik, csökkenthető végsebesség és telematikai rendszer is része a projektnek.
Fotó megosztása:
Iveco Starlis LNG - Liquefied Natural Gas - cseppfolyósított földgáz. 330 lóerő, 1300 Nm.
Iveco Starlis LNG - Liquefied Natural Gas - cseppfolyósított földgáz. 330 lóerő, 1300 Nm.
Fotó megosztása:
Hűtve és sűrítve, a földgáz csak így maradhat cseppfolyós.
Hűtve és sűrítve, a földgáz csak így maradhat cseppfolyós.
Fotó megosztása:
Bal oldalon CNG tartályok, jobb oldalon az LNG erősen izolált tankja.
Bal oldalon CNG tartályok, jobb oldalon az LNG erősen izolált tankja.
Fotó megosztása:
A CNG tartályok gáztöltési alternatívát kínálnak mindaddig, míg az LNG kicsit jobban el nem terjed.
A CNG tartályok gáztöltési alternatívát kínálnak mindaddig, míg az LNG kicsit jobban el nem terjed.
Fotó megosztása:
A tartályban -145 és -125 Celsius fok között, 3-6 bar nyomáson lötyög az LNG.
A tartályban -145 és -125 Celsius fok között, 3-6 bar nyomáson lötyög az LNG.
Fotó megosztása:
Ha használaton kívül, a melegedés miatt nőni kezd a nyomás az LNG tankban, a felesleget egy reduktoron keresztül átvezetik a CNG tartályokba.
Ha használaton kívül, a melegedés miatt nőni kezd a nyomás az LNG tankban, a felesleget egy reduktoron keresztül átvezetik a CNG tartályokba.
Fotó megosztása:
Az LNG fajlagos energiatartalma háromszorosa a CNG-nek.
Az LNG fajlagos energiatartalma háromszorosa a CNG-nek.
Fotó megosztása:
Iveco Trakker, a robusztus.
Iveco Trakker, a robusztus.
Fotó megosztása:
Iveco Eurocargo CNG-vel.
Iveco Eurocargo CNG-vel.
Fotó megosztása:
12 tonna, 200 lóerő, sűrített földgáz.
12 tonna, 200 lóerő, sűrített földgáz.
Fotó megosztása:
Tartályok mindenhol. A gyári hatótávolság 400-600 km.
Tartályok mindenhol. A gyári hatótávolság 400-600 km.
Fotó megosztása:
Iveco Strator, az olasz csőrös.
Iveco Strator, az olasz csőrös.
Fotó megosztása:
Több mint egy méter plusz, a csőr miatt.
Több mint egy méter plusz, a csőr miatt.
Fotó megosztása:
Négy hatalmas üzemanyag- és egy miniatűr AdBlue tartály.
Négy hatalmas üzemanyag- és egy miniatűr AdBlue tartály.
Fotó megosztása:
A nagy Ivecók színe a fehér, a kicsiké a kék volt.
A nagy Ivecók színe a fehér, a kicsiké a kék volt.
Fotó megosztása:
Itt mindenki Superman.
Itt mindenki Superman.
Fotó megosztása:
Superman is gázzal repül.
Superman is gázzal repül.
Fotó megosztása:
CNG tartályok a váz minden pontján.
CNG tartályok a váz minden pontján.
Fotó megosztása:
A kis Daily nyergesvontató lakópótkocsik vontatására ideális.
A kis Daily nyergesvontató lakópótkocsik vontatására ideális.
Fotó megosztása:
9,6 tonnáig bírja a terhelést.
9,6 tonnáig bírja a terhelést.
Fotó megosztása:
Elektromosan is üzemelhet a Daily.
Elektromosan is üzemelhet a Daily.
Fotó megosztása:
A csőrös ott volt a Dakaron, Dél-Amerikában.
A csőrös ott volt a Dakaron, Dél-Amerikában.
Fotó megosztása:
A buldogfülkés változat is járt az amerikai sivatagban.
A buldogfülkés változat is járt az amerikai sivatagban.
Fotó megosztása:
Van tehetsége az akadályok leküzdéséhez.
Van tehetsége az akadályok leküzdéséhez.
Fotó megosztása:
Az MAN szellős standján négy kamion sorakozott. Balra egy TGL.
Az MAN szellős standján négy kamion sorakozott. Balra egy TGL.
Fotó megosztása:
Középen egy TGM. Mindkét kisebb testvér EEV normát teljesítő motorokkal.
Középen egy TGM. Mindkét kisebb testvér EEV normát teljesítő motorokkal.
Fotó megosztása:
Jobbra két TGS. Egy üzemanyag-takarékos EfficientLine országúti kivitelben, valamint egy építőiparra szakosodott 32 tonnás.
Jobbra két TGS. Egy üzemanyag-takarékos EfficientLine országúti kivitelben, valamint egy építőiparra szakosodott 32 tonnás.
Fotó megosztása:
Az MAN közös-nyomócsöves, EEV normát teljesítő motorjának metszete.
Az MAN közös-nyomócsöves, EEV normát teljesítő motorjának metszete.
Fotó megosztása:
Az MAN TGS alapokra épült demokamion 1100 lóerő fölött teljesít.
Az MAN TGS alapokra épült demokamion 1100 lóerő fölött teljesít.
Fotó megosztása:
0-100 km/h-ra 5 másodperc alatt gyorsul.
0-100 km/h-ra 5 másodperc alatt gyorsul.
Fotó megosztása:
Végsebessége 210 km/h.
Végsebessége 210 km/h.
Fotó megosztása:
Az Actros Fuel Duel neve megtévesztő lehet, mivel a Duel, azaz párbaj szó nagyon hasonlít a Dual-ra, azaz kettősre.
Az Actros Fuel Duel neve megtévesztő lehet, mivel a Duel, azaz párbaj szó nagyon hasonlít a Dual-ra, azaz kettősre.
Fotó megosztása:
Pedig az Actros Fuel Duel csak beáll az ATe, az EfficientLine, az Optifuel és az EcoStralis-ok sorába.
Pedig az Actros Fuel Duel csak beáll az ATe, az EfficientLine, az Optifuel és az EcoStralis-ok sorába.
Fotó megosztása:
Már Euro 6-os motorral is készül az új Mercedes-Benz Actros.
Már Euro 6-os motorral is készül az új Mercedes-Benz Actros.
Fotó megosztása:
A GigaSpace fülke valóban hatalmas. Szabályosan tériszonya lesz benne az embernek.
A GigaSpace fülke valóban hatalmas. Szabályosan tériszonya lesz benne az embernek.
Fotó megosztása:
A StreamSpace fülke sem nevezhető konzervatívnak.
A StreamSpace fülke sem nevezhető konzervatívnak.
Fotó megosztása:
Minden Actros kapható BlueTec 6-tal is.
Minden Actros kapható BlueTec 6-tal is.
Fotó megosztása:
Hogy a szédülősök is alaposan megnézhessék, kényelmes lépcső visz a bemutatófülkébe.
Hogy a szédülősök is alaposan megnézhessék, kényelmes lépcső visz a bemutatófülkébe.
Fotó megosztása:
Épp csak el nem indul. Amúgy minden műszer működik rajta.
Épp csak el nem indul. Amúgy minden műszer működik rajta.
Fotó megosztása:
A huncut mercedeses lányok egy okos iPad alkalmazással Actrost fotóztak minden konkurens mellé.
A huncut mercedeses lányok egy okos iPad alkalmazással Actrost fotóztak minden konkurens mellé.
Fotó megosztása:
A terepes Actros még a hagyományos külsővel. Kár lenne az újat összesarazni.
A terepes Actros még a hagyományos külsővel. Kár lenne az újat összesarazni.
Fotó megosztása:
Egy jó hibrid a Mercedes-től sem hiányozhat.
Egy jó hibrid a Mercedes-től sem hiányozhat.
Fotó megosztása:
A 2010-es IAA-n bemutatott járműből tízet vett a német posta.
A 2010-es IAA-n bemutatott járműből tízet vett a német posta.
Fotó megosztása:
A 218 lóerős, 4,8 literes dízelmotor és a 44 kW-os villanymotor párhuzamos rendszerben dolgozik.
A 218 lóerős, 4,8 literes dízelmotor és a 44 kW-os villanymotor párhuzamos rendszerben dolgozik.
Fotó megosztása:
A lítium-ion akkumulátorok segítségével 10-15 %-os üzemanyag-megtakarítás érhető el.
A lítium-ion akkumulátorok segítségével 10-15 %-os üzemanyag-megtakarítás érhető el.
Fotó megosztása:
OM 471, az Actros új Euro 6-os motorja. 12,8 literes és 420-tól 510 lóerőig teljesít, 2100-2500 Nm leadása mellett.
OM 471, az Actros új Euro 6-os motorja. 12,8 literes és 420-tól 510 lóerőig teljesít, 2100-2500 Nm leadása mellett.
Fotó megosztása:
A DAF XF105 fülkéje zárva volt.
A DAF XF105 fülkéje zárva volt.
Fotó megosztása:
De egy fülkemodell nyitva állt mindenki számára.
De egy fülkemodell nyitva állt mindenki számára.
Fotó megosztása:
A megszokott DAF XF belső fölött kicsit már elrepült az idő.
A megszokott DAF XF belső fölött kicsit már elrepült az idő.
Fotó megosztása:
Pedig igen keresett modell hazánkban is az XF105.
Pedig igen keresett modell hazánkban is az XF105.
Fotó megosztása:
DAF XF105 ATe - Advenced Transport efficiency, a DAF takarékos programjának legnagyobb tagja.
DAF XF105 ATe - Advenced Transport efficiency, a DAF takarékos programjának legnagyobb tagja.
Fotó megosztása:
DAF CF ATe nyergesvontató, tetején az XF105 dizájnelemeivel.
DAF CF ATe nyergesvontató, tetején az XF105 dizájnelemeivel.
Fotó megosztása:
DAF CF ATe alváz. Kicsi, erős, sporolós.
DAF CF ATe alváz. Kicsi, erős, sporolós.
Fotó megosztása:
DAF LF ATe. A legkisebb is számít.
DAF LF ATe. A legkisebb is számít.
Fotó megosztása:
A 12 tonnás DAF LF Hybrid gyártása 2010. év végén indult be. A 4,5 literes, 160 lóerős dízelmotor egy 44 kW-os villanymotorral kapcsolódik, párhuzamos rendszerben.
A 12 tonnás DAF LF Hybrid gyártása 2010. év végén indult be. A 4,5 literes, 160 lóerős dízelmotor egy 44 kW-os villanymotorral kapcsolódik, párhuzamos rendszerben.
Fotó megosztása:
A Paccar új Euro 6-os motorja 12,9 literes, 410 és 510 lóerő között teljesít.
A Paccar új Euro 6-os motorja 12,9 literes, 410 és 510 lóerő között teljesít.
Fotó megosztása:
Renault Magnum. Van aki nem ismeri?
Renault Magnum. Van aki nem ismeri?
Fotó megosztása:
A legutóbbi változtatás a kötényrészt érintette.
A legutóbbi változtatás a kötényrészt érintette.
Fotó megosztása:
Premium Route, a nyerges vontató kisebb és fiatalabb alternatívája a Renault-tól.
Premium Route, a nyerges vontató kisebb és fiatalabb alternatívája a Renault-tól.
Fotó megosztása:
Renault Midlum, a legkisebb a nagyok közül.
Renault Midlum, a legkisebb a nagyok közül.
Fotó megosztása:
A Renault Premium két változata. Elöl az elosztófuvarokra szánt Distribution, hátul pedig a távolsági Route.
A Renault Premium két változata. Elöl az elosztófuvarokra szánt Distribution, hátul pedig a távolsági Route.
Fotó megosztása:
Hostess-ekből meglepően kevés sürgölődött a standokon. A Renault Trucks-é voltak a legszebbek.
Hostess-ekből meglepően kevés sürgölődött a standokon. A Renault Trucks-é voltak a legszebbek.
Fotó megosztása:
Futólag vele is találkoztunk.
Futólag vele is találkoztunk.
Fotó megosztása:
A Renault Trucks honlapjáról a kamion elején hivatkozott oldalt törölték.
A Renault Trucks honlapjáról a kamion elején hivatkozott oldalt törölték.
Fotó megosztása:
Helyesen: truckracing.renault-trucks.com
Helyesen: truckracing.renault-trucks.com
Fotó megosztása:
Innen már kiderül, hogy itt bizony 1140 lóerő dolgozik, 5500 Nm kíséretében.
Innen már kiderül, hogy itt bizony 1140 lóerő dolgozik, 5500 Nm kíséretében.
Fotó megosztása:
A 12,8 literes motort a hagyományosnál nagyobb turbó tölti.
A 12,8 literes motort a hagyományosnál nagyobb turbó tölti.
Fotó megosztása:
G sorozat, az R kistestvére.
G sorozat, az R kistestvére.
Fotó megosztása:
Euro 6-os R 440, már új nappali menetfénnyel.
Euro 6-os R 440, már új nappali menetfénnyel.
Fotó megosztása:
Közúton is láttuk. Nagyon erős.
Közúton is láttuk. Nagyon erős.
Fotó megosztása:
Három tengely, nyolc henger.
Három tengely, nyolc henger.
Fotó megosztása:
A Scania ígérete szerint hamarosan itt a V8 Euro 6.
A Scania ígérete szerint hamarosan itt a V8 Euro 6.
Fotó megosztása:
King of the Road. A médiatámogató.
King of the Road. A médiatámogató.
Fotó megosztása:
P 310 LNG-vel, azaz cseppfolyósított földgázzal.
P 310 LNG-vel, azaz cseppfolyósított földgázzal.
Fotó megosztása:
Az LNG színe a kék.
Az LNG színe a kék.
Fotó megosztása:
Itt csak egy tartály található, mégpedig a hűtött gáznak.
Itt csak egy tartály található, mégpedig a hűtött gáznak.
Fotó megosztása:
A melegedés következtében létrejövő gázt, CNG tartály hiányában a szabadba engedi.
A melegedés következtében létrejövő gázt, CNG tartály hiányában a szabadba engedi.
Fotó megosztása:
A Scania P fülkés, építőipari alternatívája.
A Scania P fülkés, építőipari alternatívája.
Fotó megosztása:
A 750 lóerős Volvo FH16 jelenleg a legerősebb sorozatgyártású nyergesvontató Európában.
A 750 lóerős Volvo FH16 jelenleg a legerősebb sorozatgyártású nyergesvontató Európában.
Fotó megosztása:
A Volvo FM MethanDiesel kamion motorja 25 % gázolajhoz, 75 % földgázt adagol, amivel még létrejön az öngyulladás, ám 30-40 %-os energiamegtakarítás is várható.
A Volvo FM MethanDiesel kamion motorja 25 % gázolajhoz, 75 % földgázt adagol, amivel még létrejön az öngyulladás, ám 30-40 %-os energiamegtakarítás is várható.
Fotó megosztása:
Az Volvo FMX nehéz feladatokra létrehozott teherautó könnyen felismerhető projektoros lámpáiról.
Az Volvo FMX nehéz feladatokra létrehozott teherautó könnyen felismerhető projektoros lámpáiról.
Fotó megosztása:
Mitsubishi Fuso a Daimlertől. Nem tipikusan európai jármű.
Mitsubishi Fuso a Daimlertől. Nem tipikusan európai jármű.
Fotó megosztása:
De a duplakuplungos váltó igen vonzóvá teszi.
De a duplakuplungos váltó igen vonzóvá teszi.
Fotó megosztása:
A 4x4-es Canter itt tartotta európai premierjét.
A 4x4-es Canter itt tartotta európai premierjét.
Fotó megosztása:
A 6,5 tonnás változat 46700 euróba kerül Hollandiában.
A 6,5 tonnás változat 46700 euróba kerül Hollandiában.
Fotó megosztása:
Az újdonság: osztómű reflektorfényben.
Az újdonság: osztómű reflektorfényben.
Fotó megosztása:
Sokkerekes Ginaf, DAF alapokon. Csak az első három tengely fordul.
Sokkerekes Ginaf, DAF alapokon. Csak az első három tengely fordul.
Fotó megosztása:
Ginaf. Három tengely, amiből a két szélső kormányzott.
Ginaf. Három tengely, amiből a két szélső kormányzott.
Fotó megosztása:
65 éves a Volkswagen Transporter. Különkiadás.
65 éves a Volkswagen Transporter. Különkiadás.
Fotó megosztása:
Fiókos Caddy a gyártól.
Fiókos Caddy a gyártól.
Fotó megosztása:
CNG-vel is rendelhető a Caddy.
CNG-vel is rendelhető a Caddy.
Fotó megosztása:
A Volkswagen is ott volt a Dakaron. Többek között a 4x4-es Crafterrel.
A Volkswagen is ott volt a Dakaron. Többek között a 4x4-es Crafterrel.
Fotó megosztása:
Crafter variációk.
Crafter variációk.
Fotó megosztása:
Hú, de hosszú Mercedes-Benz Vito.
Hú, de hosszú Mercedes-Benz Vito.
Fotó megosztása:
Sprinter hétfokozatú automatikus váltóval.
Sprinter hétfokozatú automatikus váltóval.
Fotó megosztása:
Hollandiában nagy divat az üléses műanyagdobozzal kibővített raktér.
Hollandiában nagy divat az üléses műanyagdobozzal kibővített raktér.
Fotó megosztása:
Elektromos Vito. A villanymotor 60 kW-ot és 280 Nm-t teljesít.
Elektromos Vito. A villanymotor 60 kW-ot és 280 Nm-t teljesít.
Fotó megosztása:
Bekábelezett Vito.
Bekábelezett Vito.
Fotó megosztása:
Nagycsaládos nagymenőknek.
Nagycsaládos nagymenőknek.
Fotó megosztása:
Nem feltűnésmentes.
Nem feltűnésmentes.
Fotó megosztása:
A Renault Trucks kishaszonjárműves felhozatala: Maxity és Master.
A Renault Trucks kishaszonjárműves felhozatala: Maxity és Master.
Fotó megosztása:
Renault Trucks variációk Masterre.
Renault Trucks variációk Masterre.
Fotó megosztása:
A piros Renult Mastere billent.
A piros Renult Mastere billent.
Fotó megosztása:
A személyautó-forgalmazó sárga Renault Masterei ugyanott készülnek.
A személyautó-forgalmazó sárga Renault Masterei ugyanott készülnek.
Fotó megosztása:
A sárgáé is billenthető.
A sárgáé is billenthető.
Fotó megosztása:
Személyszállító áruszállítóval ötvözve.
Személyszállító áruszállítóval ötvözve.
Fotó megosztása:
A szokásos műanyag bővítés.
A szokásos műanyag bővítés.
Fotó megosztása:
Master a sláger.
Master a sláger.
Fotó megosztása:
Még autószállító változatban is kapható.
Még autószállító változatban is kapható.
Fotó megosztása:
Ritka vendég a haszonjármű-kiállításokon a Renault Megane.
Ritka vendég a haszonjármű-kiállításokon a Renault Megane.
Fotó megosztása:
Renault Trafic műanyag raktérelválasztóval.
Renault Trafic műanyag raktérelválasztóval.
Fotó megosztása:
Elektromos Kangoo.
Elektromos Kangoo.
Fotó megosztása:
Fiat Doblo..., akarom mondani, Opel Combo.
Fiat Doblo..., akarom mondani, Opel Combo.
Fotó megosztása:
A WVT MAN TGS alapokra készít speciális járműveket.
A WVT MAN TGS alapokra készít speciális járműveket.
Fotó megosztása:
10x4-es, 12 tonnás alváz, 49 tonnás terhelhetőséggel.
10x4-es, 12 tonnás alváz, 49 tonnás terhelhetőséggel.
Fotó megosztása:
Az ötödik tengely WVT fejlesztés.
Az ötödik tengely WVT fejlesztés.
Fotó megosztása:
Nagy szabadságfokú hidak.
Nagy szabadságfokú hidak.
Fotó megosztása:
Pimp my truck. Actros.
Pimp my truck. Actros.
Fotó megosztása:
Pimp my Truck: TGX.
Pimp my Truck: TGX.
Fotó megosztása:
Fehér TGX belső.
Fehér TGX belső.
Fotó megosztása:
Van akinek tetszik a fényes fehér műanyag.
Van akinek tetszik a fényes fehér műanyag.
Fotó megosztása:
A kormánykerék kellően extrém.
A kormánykerék kellően extrém.
Fotó megosztása:
Barna Scania R barna belseje.
Barna Scania R barna belseje.
Fotó megosztása:
Pimp my truck. R.
Pimp my truck. R.
Fotó megosztása:
Pimp my truck. Stralis.
Pimp my truck. Stralis.
Fotó megosztása:
Pimp my truck. Magnum.
Pimp my truck. Magnum.
Fotó megosztása:
Hátulról is látszik, hogy megőrült a tulaj.
Hátulról is látszik, hogy megőrült a tulaj.
Fotó megosztása:
Ginaf TF 10 6x6, 1975-ből.
Ginaf TF 10 6x6, 1975-ből.
Fotó megosztása:
46500 darab készült belőle.
46500 darab készült belőle.
Fotó megosztása:
Mindenki kedvence, az Iveco TurboStar, 1987-ből.
Mindenki kedvence, az Iveco TurboStar, 1987-ből.
Fotó megosztása:
470 lóerős Volvo F16, 1987-ből.
470 lóerős Volvo F16, 1987-ből.
Fotó megosztása:
Scania L56, 1964-ből.
Scania L56, 1964-ből.
Fotó megosztása:
146 lóerővel büszkélkedett.
146 lóerővel büszkélkedett.
Fotó megosztása:
115 lóerős MAN 626H, 1966-ból.
115 lóerős MAN 626H, 1966-ból.
Fotó megosztása:
DAF 2600 DP, 1962-ből.
DAF 2600 DP, 1962-ből.
Fotó megosztása:
Összetéveszthetetlen.
Összetéveszthetetlen.
Fotó megosztása:
Renault Juvaquatre Fourgonnette. Gyártásban 1939-től, készült 1952-ben.
Renault Juvaquatre Fourgonnette. Gyártásban 1939-től, készült 1952-ben.
Fotó megosztása:
Volswagen Transporter T1. 1967.
Volswagen Transporter T1. 1967.
Fotó megosztása:
Az Opel Blitz gyártása 1930-ban indult. Ez a példány 1956-ban készült.
Az Opel Blitz gyártása 1930-ban indult. Ez a példány 1956-ban készült.
Fotó megosztása:
Van Eck Chevrolet Bus. A Chevrolet alvázat 1923-ban gyártották.
Van Eck Chevrolet Bus. A Chevrolet alvázat 1923-ban gyártották.
Fotó megosztása:
A Van Eck felépítmény 1930-ban készült.
A Van Eck felépítmény 1930-ban készült.
Fotó megosztása:
CNG-s Avia premier.
CNG-s Avia premier.
Fotó megosztása:
Öröm ismét találkozni az Avia termékeivel.
Öröm ismét találkozni az Avia termékeivel.
Fotó megosztása:
Hibrid-technológia: gázolaj, AdBlue, CNG.
Hibrid-technológia: gázolaj, AdBlue, CNG.
Fotó megosztása:
A Prins VSI rendszere dolgozik a cseh csodában.
A Prins VSI rendszere dolgozik a cseh csodában.
Fotó megosztása:
Innentől a kisebb cégek standjai következtek. Beszéljenek magukért a képek!
Innentől a kisebb cégek standjai következtek. Beszéljenek magukért a képek!
Fotó megosztása:
Otthonra TV-zni is elfogadnám.
Otthonra TV-zni is elfogadnám.
Fotó megosztása:
Műanyag raktérbővítő minden mennyiségben.
Műanyag raktérbővítő minden mennyiségben.
Fotó megosztása:
Játék is volt, de csak komoly felnőttek játszhattak.
Játék is volt, de csak komoly felnőttek játszhattak.
Fotó megosztása: